Rule Services Website / Software / Tools

TricksMMO

Administrator
Staff member
Quy định kinh doanh software tại diễn đàn

Điều 1: Đăng kí với BQT


  • Đăng kí để BQT biết mà gọi điện hỏi thăm, quan tâm.
  • Nếu không đăng kí, BQT sẽ cho là bạn đang trốn nợ.
Điều 2: Cập nhật quy định vào bài viết

  • Để BQT biết mà đọc, tránh bị phạt oan.
  • Nếu không cập nhật, BQT sẽ cho là bạn đang cố tình vi phạm.
Điều 3: Gửi yêu cầu chi tiết

  • Để BQT biết mà thẩm định, tránh bị chủ dịch vụ lừa.
  • Nếu không gửi, BQT sẽ cho là bạn đang chơi trò ú tim.
Điều 4: Giải quyết tranh chấp

  • Nếu có tranh chấp, hãy liên hệ BQT.
  • BQT sẽ cố gắng hoà giải, nếu không được thì sẽ cho cả hai bên đánh nhau.
Điều 5: Kiểm định sản phẩm

  • Nếu có tranh chấp, BQT sẽ kiểm định sản phẩm.
  • Chủ dịch vụ sẽ phải trả phí kiểm định, nếu thua thì sẽ mất tiền.
Kết luận

  • Để kinh doanh software tại diễn đàn, hãy đọc kỹ quy định này.
  • Nếu không đọc kỹ, BQT sẽ cho là bạn đang cố tình vi phạm.
Một số lưu ý

  • Nếu bạn là chủ dịch vụ, hãy làm thật tốt sản phẩm của mình.
  • Nếu bạn là khách hàng, hãy kiểm tra kỹ sản phẩm trước khi thanh toán.
Chúc các bạn kinh doanh software thành công!

P/S:


  • Quy định này có thể được thay đổi tùy theo tình hình thực tế.
  • Nếu có thắc mắc, hãy liên hệ BQT.
==================
Software business regulations at the forum

Article 1: Register with the Board of Management


  • Register to let the Board of Directors know so they can call to inquire and pay attention.
  • If you do not register, the Board of Management will consider you to be evading debt.
Article 2: Update regulations to the article

  • Let the Board of Management know and read it to avoid being unfairly fined.
  • If you do not update, the Board of Management will assume that you are intentionally violating.
Article 3: Submit detailed request

  • Let the Board of Management know to evaluate, avoid being deceived by the service owner.
  • If you don't send it, the Board of Directors will think you're playing hide and seek.
Article 4: Dispute resolution

  • If there is a dispute, please contact the Board of Management.
  • The Board of Management will try to reconcile, if not then both sides will fight.
Article 5: Product inspection

  • If there is a dispute, the Board of Management will inspect the product.
  • The service owner will have to pay the inspection fee. If they lose, they will lose money.
Conclude

  • To do software business on the forum, please read these regulations carefully.
  • If you do not read carefully, the Board of Management will assume that you are intentionally violating.
Some note

  • If you are a service owner, do your product well.
  • If you are a customer, please check the product carefully before payment.
Wishing you a successful software business!

P/S:


  • This regulation may be changed depending on the actual situation.
  • If you have any questions, please contact the Board of Management.
 
Last edited:
Профессиональный сервисный центр по ремонту сотовых телефонов, смартфонов и мобильных устройств.
Мы предлагаем: <a href=https://info-remont-telefonov.ru>починка телефонов</a>
Наши мастера оперативно устранят неисправности вашего устройства в сервисе или с выездом на дом!
 
Join Telegram ToolsKiemTrieuDoGroup
Back
Top