Review Bảo Hiểm Samsung Care + cho chiếc Điện Thoại Galaxy Z Fold 4

smallfish200

New member
** Kinh nghiệm Samsung Care + Bảo hiểm cho Galaxy Z Fold 4 Điện thoại **

**Giới thiệu**

Đây là một đánh giá về bảo hiểm Samsung Care + cho điện thoại Galaxy Z Fold 4 của nó.Tôi đã mua nó với giá 26000000. Hy vọng rằng đánh giá sẽ hữu ích cho bạn muốn mua, nếu bạn có bất kỳ câu hỏi nào, xin vui lòng bình luận về bài viết này.

** Thông tin chung về Samsung Care + Bảo hiểm cho Galaxy Z Fold 4 Điện thoại **

Tôi đã mua 1 Galaxy Zfold 4 trong đợt đầu tiên khi nó được phát hành.
ZPRINDE 4 được cung cấp cho Samsung Care + Gói (BH Drop, Broken, Water) được mở rộng trong 15 tháng.Thiết bị của tôi đã mua ngày 26 tháng 8 năm 2022 là BAO Hanhg Care + cho đến ngày 26 tháng 11 năm 2023.

**Kinh nghiệm**

Thứ Bảy, ngày 13 tháng 5, tôi đã thả máy khi di chuyển đến vết lõm, gãi lưng, màn hình bên trong được sọc và mực chảy.Tôi đã đến Samsung TTBH để sửa chữa.

Khi vào TTBH, các nhân viên đã có một bài kiểm tra sơ bộ và báo cáo với anh ta: máy tính của anh ta bị sập, có thể, bị mech, gọt vỏ, không được bảo hành.Vào thời điểm đó, tôi đã khá sốc, tôi đã trả lời thiết bị của anh ấy với Samsung Care + cho đến tháng 11 tại sao không được bảo hành.
Đến đây, kỹ thuật viên đã hướng dẫn tôi gọi cho Samsung Care + 1800 588 855 Switchboard để bảo hiểm.

Quá trình cuộc gọi cũng khá nhanh, khoảng 5p.Nhân viên của Samsung Care Plus hướng dẫn tôi trên trang web Samsung Care+ để khai báo thông tin máy, trạng thái, mô tả chi tiết khi máy bị hỏng.

Quá trình khai báo là một chút trục trặc vì không thể nhấn nút (trong bước 12/13 - bước xác nhận của SDT liên hệ).Tôi đã trò chuyện với các nhân viên ngay tại khung trò chuyện trên màn hình kiểm tra.Và nhận email để khai báo qua email.

Sau khi tuyên bố, nhân viên Samsung Care + có một xác nhận và báo cáo rằng sẽ có một nhân viên thẩm định để tự gọi mình càng sớm càng tốt vào thứ Hai (vì thứ bảy, CN không hoạt động).Tôi đã chấp nhận đợi đến thứ Hai, nhưng đến chiều thứ bảy, có một nhân viên thẩm định để xác nhận với tôi và hỏi tôi đã chọn gì để gửi điện thoại cho Samsung Care Plus TTBH

1. Máy đến Trung tâm Samsung gần nhất theo địa chỉ theo yêu cầu.
2

Tôi đã chọn cách tạo ra một cách để đảm bảo và đến Cộng hòa ở Cộng hòa.

Đến thứ Hai, ngày 15 tháng 5, tôi đã nhận được một cuộc gọi xác nhận từ Đảng Thẩm định Samsung Care +, thiết bị của tôi đã thỏa mãn các điều kiện bảo hiểm.Công ty sẽ thay thế màn hình bên trong của nó.Thay thế đường viền (hơi nhẹ nhàng), thay thế bản lề (sơn bong tróc), thay thế pin mới (mặc dù không có gì với pin nhưng cô ấy nói rằng cô ấy đã sử dụng rất nhiều, pin có 85% nên nó sẽ thay thế tôi.Luôn luôn là một pin chính hãng mới), thay thế màn hình bên ngoài (do một số điểm ở 4 góc chạm).

Tôi hỏi làm thế nào chi phí, các nhân viên báo cáo máy được bảo hiểm hoàn toàn và miễn phí.Đến thứ Tư, 17/5 (4 ngày sau khi Minhg tuyên bố Care+), tôi đã nhận lại thiết bị.

Điều kiện mới, niêm phong hoàn toàn.

Tôi khá hài lòng với dịch vụ Samsung Care +.

Nếu bạn vẫn còn Samsung Care +BH, thiết bị bị móp méo cũng có thể đề cập đến cách thực hiện bảo hiểm.
=======================================
**Experience Samsung Care + insurance for Galaxy Z Fold 4 phone**

**Introduction**

This is a review of Samsung Care + insurance for its Galaxy Z Fold 4 phone. I bought it for 26000000. Hopefully the review will be helpful for you who want to buy, if you have any questions, please comment on this article.

**General information about Samsung Care + Insurance for the Galaxy Z Fold 4 phone**

I bought 1 Galaxy Zfold 4 in the first batch when it was released.
Genuine ZFold 4 is given Samsung Care + package (BH drop, broken, water) expanded for 15 months. My device bought August 26, 2022 was Bao Hanhg Care + until November 26, 2023.

**Experience**

Saturday, May 13, I dropped the machine when moving to the denting, scratching the back, the inner screen was striped and flowing ink. I went to Samsung TTBH to repair.

When entering the TTBH, the staff had a preliminary test and reported it to him: his computer crashed, could, dented, peeled paint, not warranted. At that time, I was quite shocked, I responded to his device with Samsung Care + until November why not warranted.
Coming here, the technician instructed me to call the Samsung Care + 1800 588 855 switchboard for insurance.

The call process is also quite fast, about 5p. Samsung Care Plus staff guides me on the website Samsung Care+ to declare machine information, status, detailed description when the machine is crashed.

The declaration process was a bit malfunctioning because the button could not be pressed (in step 12/13 - the step of confirmation of the contact sdt). I chatted with the staff right at the chat frame on the test screen. And receive email emails to declare via email.

After the declaration, Samsung Care + employee has a confirmation and report that there will be an appraisal staff to call themselves as soon as possible in Monday (because Saturday, CN do not work). I accepted to wait until Monday, but by Saturday afternoon, there was an appraisal staff to confirm to me and ask what I chose to send the phone to the Samsung Care Plus TTBH

1. The machine to the nearest Samsung Center at the addresses on demand.
2. The Samsung Care + side will place Grab over to receive the device at my address (but I have to return to the packaging process and send it back to Samsung Care + via email)

I chose to make a way to make sure and go to the republic in the Republic.

By Monday, May 15, I received a confirmation call from the Samsung Care +appraisal party, my device has satisfied the insurance conditions. The company will replace its inner screen. Replace the border (be slightly gently), replace the hinge (peeling paint), replace the new battery (although there is nothing to the battery-but but she said she used a lot, the battery has 85% so it will replace me. Always a new genuine battery), replace the external screen (due to some points at 4 corners of touch).

I asked how the cost, the staff reported the machine was completely insured and free. By Wednesday, 17/5 (4 days after MinhG declared Care+), I received the device back.

New condition, completely seal.

I am quite satisfied with Samsung Care +service.

If you still have Samsung Care +BH, the device is dented can also refer to how to do insurance.
 
Join Telegram ToolsKiemTrieuDoGroup
Back
Top