lenam.phuong
New member
** Chiến lược sản phẩm khó hiểu của Nokia và tốc độ chậm **
Sau khi trở lại thành công với Nokia 6, Nokia 7+, Nokia 8 và "bản làm lại huyền thoại", Nokia dường như bị lạc và mất đi.
* Bối rối trong chiến lược đặt tên sản phẩm
* Bối rối ngay cả trong lịch trình ra mắt sản phẩm mới
** Chiến lược đặt tên sản phẩm khó hiểu của Nokia **
Chiến lược đặt tên sản phẩm của Nokia rất đơn giản, với những con số khiến chúng ta nghĩ về các phân đoạn của họ, chẳng hạn như Nokia 1, 2, 3, ... 8, 9. Tuy nhiên, có nhiều sự nhầm lẫn trong việc đặt hàng và phân phối các chuỗi sản phẩm.
Ví dụ, Nokia 7.2 chạy chip Snapdragon 660 được trang bị trên Nokia 7 Plus được ra mắt hai năm trước.Tương tự, Nokia 8.1 có chip Snapdragon 710, yếu hơn nhiều so với Snapdragon 835 có sẵn trên Nokia 8. hoặc khi ra mắt cùng một lúc, nhưng Nokia 5.1 Plus có cấu hình cao hơn Nokia 6.1 Plus, màđược đặt như một sản phẩm cao hơn.
** Tốc độ chậm của Nokia trong việc ra mắt sản phẩm mới **
Đã lâu rồi kể từ khi hàng đầu Nokia 9 được ra mắt, và không có động thái mới nào về sản phẩm mới.Ngay cả Nokia 9 cũng "sử dụng lịch sao Hỏa" khi cả thế giới được trang bị Snapdragon 855, nó vẫn còn tồn tại với Snapdragon 845.
** Tương lai giữ cho Nokia là gì? **
Mặc dù có sự trở lại thành công, việc gia nhập 10 nhà sản xuất điện thoại thông minh hàng đầu trên thế giới, nhưng dường như tham vọng đưa Nokia trở lại HMD Global không phải là một kế hoạch dài hạn.Sau mục tiêu đó, những điểm yếu đã được tiết lộ rằng chúng chưa thực sự sẵn sàng cho trò chơi lớn hơn, bền hơn.
Có lẽ bây giờ thương hiệu Nokia vẫn còn sống tốt với Android One với phân khúc giá thấp, nhưng không có gì là mãi mãi.Để có một chỗ đứng vững chắc cũng như nhiều hơn bất kỳ ai khác, Nokia cần phải tạo ra một loạt các sản phẩm ổn định, với một chiếc flagship thực sự.
Trên thực tế, người dùng luôn chờ đợi Nokia King trước đây và mang đến một kỳ vọng rất lớn về sự sáng tạo của tên ông già.
** Xem thêm: ** [Bộ tứ Nokia giảm giá hàng trăm hàng trăm vào cuối năm, rất đáng để mua, người hâm mộ Nokia đã nhanh chóng mua tất cả] EWS-42320.php)
=======================================
**Nokia's confusing product strategy and slow pace**
After the successful comeback with the Nokia 6, Nokia 7+, Nokia 8, and the "Legendary Remake", Nokia seems to be getting lost and losing its footing.
* Confused in the product naming strategy
* Confused even in the new product launch schedule
**Nokia's confusing product naming strategy**
Nokia's product naming strategy is very simple, with numbers that make us think of their segments, such as Nokia 1, 2, 3, ... 8, 9. However, there is more confusion in the ordering and distribution of product sequences.
For example, the Nokia 7.2 runs the Snapdragon 660 chip that was equipped on the Nokia 7 Plus launched two years ago. Similarly, the Nokia 8.1 has the Snapdragon 710 chip, which is much weaker than the Snapdragon 835 available on the Nokia 8. Or as the launch at the same time, but the Nokia 5.1 Plus has a higher configuration than the Nokia 6.1 Plus, which is located as a higher product.
**Nokia's slow pace in launching new products**
It has been a long time since the Nokia 9 flagship was launched, and there has been no new move about the new product. Even the Nokia 9 was "using Mars calendar" when the whole world was equipped with Snapdragon 855 already, it was still lingering with the Snapdragon 845.
**What does the future hold for Nokia?**
Despite the successful comeback, entering the top 10 smartphone manufacturers in the world, it seems that the ambition to bring Nokia back to HMD Global is not a long-term plan. After that goal, the weaknesses were revealed that they were not really ready for the greater, more durable game.
Perhaps now the Nokia brand is still living well with Android One with a low price segment, but nothing is forever. To have a firm foothold as well as the more than anyone else, Nokia needs now to make a series of stable products, with a true flagship.
In fact, users are always waiting for the former Nokia King and bring a huge expectation of the creativity of the old man's name.
**See also:** [Nokia quartet discount hundreds of hundreds at the end of the year, very worth buying, Nokia fans quickly bought it all](https://www.gsmarena.com/nokia_quadruplet_discount_hundreds_hundreds_at_the_end_of_the_year_very_worth_buying_nokia_fans_quickly_bought_it_all-news-42320.php)
Sau khi trở lại thành công với Nokia 6, Nokia 7+, Nokia 8 và "bản làm lại huyền thoại", Nokia dường như bị lạc và mất đi.
* Bối rối trong chiến lược đặt tên sản phẩm
* Bối rối ngay cả trong lịch trình ra mắt sản phẩm mới
** Chiến lược đặt tên sản phẩm khó hiểu của Nokia **
Chiến lược đặt tên sản phẩm của Nokia rất đơn giản, với những con số khiến chúng ta nghĩ về các phân đoạn của họ, chẳng hạn như Nokia 1, 2, 3, ... 8, 9. Tuy nhiên, có nhiều sự nhầm lẫn trong việc đặt hàng và phân phối các chuỗi sản phẩm.
Ví dụ, Nokia 7.2 chạy chip Snapdragon 660 được trang bị trên Nokia 7 Plus được ra mắt hai năm trước.Tương tự, Nokia 8.1 có chip Snapdragon 710, yếu hơn nhiều so với Snapdragon 835 có sẵn trên Nokia 8. hoặc khi ra mắt cùng một lúc, nhưng Nokia 5.1 Plus có cấu hình cao hơn Nokia 6.1 Plus, màđược đặt như một sản phẩm cao hơn.
** Tốc độ chậm của Nokia trong việc ra mắt sản phẩm mới **
Đã lâu rồi kể từ khi hàng đầu Nokia 9 được ra mắt, và không có động thái mới nào về sản phẩm mới.Ngay cả Nokia 9 cũng "sử dụng lịch sao Hỏa" khi cả thế giới được trang bị Snapdragon 855, nó vẫn còn tồn tại với Snapdragon 845.
** Tương lai giữ cho Nokia là gì? **
Mặc dù có sự trở lại thành công, việc gia nhập 10 nhà sản xuất điện thoại thông minh hàng đầu trên thế giới, nhưng dường như tham vọng đưa Nokia trở lại HMD Global không phải là một kế hoạch dài hạn.Sau mục tiêu đó, những điểm yếu đã được tiết lộ rằng chúng chưa thực sự sẵn sàng cho trò chơi lớn hơn, bền hơn.
Có lẽ bây giờ thương hiệu Nokia vẫn còn sống tốt với Android One với phân khúc giá thấp, nhưng không có gì là mãi mãi.Để có một chỗ đứng vững chắc cũng như nhiều hơn bất kỳ ai khác, Nokia cần phải tạo ra một loạt các sản phẩm ổn định, với một chiếc flagship thực sự.
Trên thực tế, người dùng luôn chờ đợi Nokia King trước đây và mang đến một kỳ vọng rất lớn về sự sáng tạo của tên ông già.
** Xem thêm: ** [Bộ tứ Nokia giảm giá hàng trăm hàng trăm vào cuối năm, rất đáng để mua, người hâm mộ Nokia đã nhanh chóng mua tất cả] EWS-42320.php)
=======================================
**Nokia's confusing product strategy and slow pace**
After the successful comeback with the Nokia 6, Nokia 7+, Nokia 8, and the "Legendary Remake", Nokia seems to be getting lost and losing its footing.
* Confused in the product naming strategy
* Confused even in the new product launch schedule
**Nokia's confusing product naming strategy**
Nokia's product naming strategy is very simple, with numbers that make us think of their segments, such as Nokia 1, 2, 3, ... 8, 9. However, there is more confusion in the ordering and distribution of product sequences.
For example, the Nokia 7.2 runs the Snapdragon 660 chip that was equipped on the Nokia 7 Plus launched two years ago. Similarly, the Nokia 8.1 has the Snapdragon 710 chip, which is much weaker than the Snapdragon 835 available on the Nokia 8. Or as the launch at the same time, but the Nokia 5.1 Plus has a higher configuration than the Nokia 6.1 Plus, which is located as a higher product.
**Nokia's slow pace in launching new products**
It has been a long time since the Nokia 9 flagship was launched, and there has been no new move about the new product. Even the Nokia 9 was "using Mars calendar" when the whole world was equipped with Snapdragon 855 already, it was still lingering with the Snapdragon 845.
**What does the future hold for Nokia?**
Despite the successful comeback, entering the top 10 smartphone manufacturers in the world, it seems that the ambition to bring Nokia back to HMD Global is not a long-term plan. After that goal, the weaknesses were revealed that they were not really ready for the greater, more durable game.
Perhaps now the Nokia brand is still living well with Android One with a low price segment, but nothing is forever. To have a firm foothold as well as the more than anyone else, Nokia needs now to make a series of stable products, with a true flagship.
In fact, users are always waiting for the former Nokia King and bring a huge expectation of the creativity of the old man's name.
**See also:** [Nokia quartet discount hundreds of hundreds at the end of the year, very worth buying, Nokia fans quickly bought it all](https://www.gsmarena.com/nokia_quadruplet_discount_hundreds_hundreds_at_the_end_of_the_year_very_worth_buying_nokia_fans_quickly_bought_it_all-news-42320.php)