News Don’t Listen to Celebrities Shilling Crypto, Says Binance Celebrity Ad

haibinhbutthead

New member
: Bên trong cơn sốt tiền điện tử ** Binance chọn Andrew Yang cho chiến dịch quảng cáo, nói rằng họ đã chọn những người nổi tiếng vì 'sự trung thực và độc lập' **

Binance, trao đổi tiền điện tử lớn nhất thế giới, đã chọn Andrew Yang cho một chiến dịch quảng cáo trước Super Bowl.Công ty cho biết họ đã chọn Yang vì "sự trung thực và độc lập".

Binance sẽ ra mắt chiến dịch quảng cáo đầy đủ với Yang vào ngày 7 tháng 2, trước ngày 13 tháng 2 Super Bowl.Tuy nhiên, công ty sẽ không phát sóng một quảng cáo trong trò chơi.

Trò chơi sẽ có quảng cáo Super Bowl đầu tiên từ Binance Rivals FTX và Crypto.com, trước đây đã sử dụng Tom Brady và Matt Damon, trong các chiến dịch quảng cáo của họ.

Chiến dịch trị giá 100 triệu đô la của Crypto.com với Damon, mang tên "Fortune Favours the Brave", đã bị sa thải trên phương tiện truyền thông xã hội để so sánh rủi ro của các nhà thám hiểm và nhà thám hiểm vĩ đại để đầu tư vào tiền điện tử.

Chiến dịch của Binance sẽ bao gồm một yếu tố tương tác cho khán giả và sẽ bao gồm các đối tác nổi tiếng "đáng chú ý" khác sẽ sớm được công bố.

Các khe quảng cáo ba mươi giây cho Super Bowl được ước tính trị giá 6,5 triệu đô la trong năm nay, theo Variety.

**Những bài viết liên quan:**

* [Nfts, người nổi tiếng và thỏa thuận đồi trụy: bên trong cơn sốt tiền điện tử] (https://www.nytimes.com/2022/02/07/technology/nfts-celebrities-crypto-dealmaking.html)
!.html)
* [Matt Damon's Crypto.com Quảng cáo 'Fortune ủng hộ sự phản ứng dữ dội của Brave'
=======================================
: Inside the Crypto Craze **Binance picks Andrew Yang for ad campaign, says it chose celebrities for 'honesty and independence'**

Binance, the world's largest cryptocurrency exchange, has chosen Andrew Yang for an ad campaign ahead of the Super Bowl. The company said it chose Yang because of his "honesty and independence."

Binance will launch the full ad campaign with Yang on February 7, ahead of the February 13 Super Bowl. However, the company will not air an ad during the game.

The game will feature the first Super Bowl ads from Binance rivals FTX and Crypto.com, which have previously used Tom Brady and Matt Damon, respectively, in their ad campaigns.

Crypto.com's $100 million campaign featuring Damon, entitled "Fortune Favors the Brave," has come under fire on social media for comparing the risk taken by great explorers and adventurers to investing in crypto.

Binance's campaign will include an interactive element for audiences and will include other "notable" celebrity partners that will be announced soon.

Thirty-second advertising slots for the Super Bowl are estimated to cost $6.5 million this year, according to Variety.

**Related articles:**

* [NFTs, Celebrities and Perverse Deal-Making: Inside the Crypto Craze](https://www.nytimes.com/2022/02/07/technology/nfts-celebrities-crypto-dealmaking.html)
* [Tom Brady's $25 Million Super Bowl Ad for Crypto.com Sparks Backlash](https://www.nytimes.com/2022/02/08/sports/football/tom-brady-crypto-com-super-bowl-ad.html)
* [Matt Damon's Crypto.com Ad 'Fortune Favors the Brave' Sparks Backlash](https://www.nytimes.com/2022/02/08/business/matt-damon-crypto-com-ad.html)
 
Join Telegram ToolsKiemTrieuDoGroup
Back
Top