quangthongpasswd
New member
** Bán hàng tăng 200% kể từ khi Apple Airtag ra mắt, CEO cho biết **
Giám đốc điều hành gạch CJ Prober đã nói rằng doanh số của công ty đã tăng 200% kể từ khi Apple Airtag ra mắt.
Prober nói với CNBC rằng Ngói đã bán được hơn 40 triệu sản phẩm gạch kể từ khi Airtag ra mắt vào tháng Tư.Ông nói rằng Ngói đã được hưởng lợi từ sự nhận thức ngày càng tăng của các trình theo dõi vật phẩm, nhưng quyết định cải thiện ứng dụng của tôi đã khiến gạch khó cạnh tranh hơn.
"Apple đã làm cho chúng tôi rất khó khăn để cạnh tranh công bằng," Prober nói."Họ đã làm cho chúng tôi rất khó khăn trong việc chuyển cơ sở hạ tầng của mình sang tìm kiếm mạng của họ."
Apple đã nói rằng họ đã tạo điều kiện cho các công ty bên thứ ba phát triển các sản phẩm để phục vụ người dùng iOS tốt.Công ty cũng đã ra mắt và phát triển mạng Find My Network cho các bên thứ ba, do đó các thiết bị iOS có thể định vị các phụ kiện bên ngoài trên Find My nhưng không chỉ Airtag (hiện tại có Belkin Belkin, VanMof, ...).
Bên của gạch, công ty đã phát triển một sản phẩm định vị tích hợp của chip băng rộng siêucho khách hàng.
=======================================
**Tile sales surge 200% since Apple AirTag launch, CEO says**
Tile CEO CJ Prober has said that the company's sales have surged by 200% since the launch of Apple AirTag.
Prober told CNBC that Tile has sold more than 40 million Tile products since AirTag launched in April. He said that Tile has benefited from the increased awareness of item trackers, but that Apple's decision to improve the Find My app has made it more difficult for Tile to compete.
"Apple has made it very difficult for us to compete fairly," Prober said. "They've made it very difficult for us to switch our infrastructure over to their Find My network."
Apple has said that it has facilitated third-party firms to develop products to serve iOS users well. The company has also launched and developed the Find My Network network for third parties, so that iOS devices can locate external accessories on Find My but not only AIRTAG (currently there is Belkin Belkin, Vanmoof, ...).
On the side of Tile, the company has developed an integrated positioning product of Ultra Wideband chip to have more positioning features close to smartphones as Apple Airtags and Samsung Galaxy Smarttag.This will be a good direction for Tile to compete with Apple and bring more convenience to customers.
Giám đốc điều hành gạch CJ Prober đã nói rằng doanh số của công ty đã tăng 200% kể từ khi Apple Airtag ra mắt.
Prober nói với CNBC rằng Ngói đã bán được hơn 40 triệu sản phẩm gạch kể từ khi Airtag ra mắt vào tháng Tư.Ông nói rằng Ngói đã được hưởng lợi từ sự nhận thức ngày càng tăng của các trình theo dõi vật phẩm, nhưng quyết định cải thiện ứng dụng của tôi đã khiến gạch khó cạnh tranh hơn.
"Apple đã làm cho chúng tôi rất khó khăn để cạnh tranh công bằng," Prober nói."Họ đã làm cho chúng tôi rất khó khăn trong việc chuyển cơ sở hạ tầng của mình sang tìm kiếm mạng của họ."
Apple đã nói rằng họ đã tạo điều kiện cho các công ty bên thứ ba phát triển các sản phẩm để phục vụ người dùng iOS tốt.Công ty cũng đã ra mắt và phát triển mạng Find My Network cho các bên thứ ba, do đó các thiết bị iOS có thể định vị các phụ kiện bên ngoài trên Find My nhưng không chỉ Airtag (hiện tại có Belkin Belkin, VanMof, ...).
Bên của gạch, công ty đã phát triển một sản phẩm định vị tích hợp của chip băng rộng siêucho khách hàng.
=======================================
**Tile sales surge 200% since Apple AirTag launch, CEO says**
Tile CEO CJ Prober has said that the company's sales have surged by 200% since the launch of Apple AirTag.
Prober told CNBC that Tile has sold more than 40 million Tile products since AirTag launched in April. He said that Tile has benefited from the increased awareness of item trackers, but that Apple's decision to improve the Find My app has made it more difficult for Tile to compete.
"Apple has made it very difficult for us to compete fairly," Prober said. "They've made it very difficult for us to switch our infrastructure over to their Find My network."
Apple has said that it has facilitated third-party firms to develop products to serve iOS users well. The company has also launched and developed the Find My Network network for third parties, so that iOS devices can locate external accessories on Find My but not only AIRTAG (currently there is Belkin Belkin, Vanmoof, ...).
On the side of Tile, the company has developed an integrated positioning product of Ultra Wideband chip to have more positioning features close to smartphones as Apple Airtags and Samsung Galaxy Smarttag.This will be a good direction for Tile to compete with Apple and bring more convenience to customers.