[TIẾNG VIỆT]:
** Cách gọi dịch vụ khách hàng của Amazon **
Amazon là một trong những nhà bán lẻ lớn nhất thế giới và với rất nhiều khách hàng, không thể tránh khỏi việc một số người trong số họ sẽ cần liên hệ với dịch vụ khách hàng tại một số điểm.Cho dù bạn đang gặp rắc rối với một sản phẩm, cần phải trả lại hoặc chỉ có một câu hỏi, nhóm dịch vụ khách hàng của Amazon sẽ có mặt để giúp đỡ.
Có một vài cách khác nhau để liên hệ với Dịch vụ khách hàng của Amazon và cách tốt nhất cho bạn sẽ phụ thuộc vào nhu cầu cụ thể của bạn.
** Gọi cho dịch vụ khách hàng của Amazon **
Nếu bạn cần nói chuyện với đại diện dịch vụ khách hàng, bạn có thể gọi dòng dịch vụ khách hàng của Amazon theo số 1-888-280-4331.Các dòng mở cửa 24 giờ một ngày, 7 ngày một tuần.
Khi bạn gọi, bạn sẽ được yêu cầu cung cấp tên, số điện thoại và số đặt hàng của bạn.Sau đó, bạn sẽ được kết nối với một đại diện dịch vụ khách hàng, người sẽ có thể giúp bạn với vấn đề của bạn.
** Trò chuyện với Dịch vụ khách hàng của Amazon **
Nếu bạn không muốn gọi, bạn cũng có thể trò chuyện với đại diện dịch vụ khách hàng trực tuyến.Để làm điều này, hãy truy cập trang web Amazon và nhấp vào liên kết "Trợ giúp" ở góc trên cùng bên phải.Sau đó, nhấp vào liên kết "Liên hệ với chúng tôi" và chọn "trò chuyện với đại diện dịch vụ khách hàng."
Bạn sẽ được yêu cầu cung cấp tên, địa chỉ email và số đơn đặt hàng của bạn.Sau đó, bạn sẽ được kết nối với một đại diện dịch vụ khách hàng, người sẽ có thể giúp bạn với vấn đề của bạn.
** Email Dịch vụ khách hàng Amazon **
Nếu bạn thích giao tiếp bằng văn bản, bạn có thể gửi email cho Dịch vụ khách hàng của Amazon tại [email protected]ạn sẽ nhận được phản hồi trong vòng 24 giờ.
** Gửi một trường hợp **
Nếu bạn gặp rắc rối với sản phẩm, bạn có thể gửi một trường hợp cho Dịch vụ khách hàng của Amazon.Để làm điều này, hãy truy cập trang web Amazon và nhấp vào liên kết "Trợ giúp" ở góc trên cùng bên phải.Sau đó, nhấp vào liên kết "Liên hệ với chúng tôi" và chọn "Gửi một trường hợp."
Bạn sẽ được yêu cầu cung cấp tên, địa chỉ email, số đặt hàng và mô tả về vấn đề của bạn.Sau đó, bạn sẽ có thể gửi trường hợp của bạn.
Dịch vụ khách hàng của Amazon thường rất hữu ích và họ sẽ làm mọi thứ có thể để giải quyết vấn đề của bạn.Nếu bạn đang gặp rắc rối, đừng ngần ngại liên hệ với họ.
** Bài viết tham khảo **
* [Dịch vụ khách hàng của Amazon] (https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeid=201909010)
* [Cách liên hệ với Dịch vụ khách hàng của Amazon] (https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeid=201909010#contactus)
* [Trò chuyện với Dịch vụ khách hàng Amazon] (https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeid=201909010#Chat)
* [Email Dịch vụ khách hàng Amazon] (https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeid=201909010#Email)
* [Gửi một trường hợp cho Dịch vụ khách hàng Amazon] (https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeid=201909010#submitcase)
[ENGLISH]:
**How to Call Amazon Customer Service**
Amazon is one of the largest retailers in the world, and with so many customers, it's inevitable that some of them will need to contact customer service at some point. Whether you're having trouble with a product, need to make a return, or just have a question, Amazon's customer service team is there to help.
There are a few different ways to contact Amazon customer service, and the best way for you will depend on your specific needs.
**Call Amazon Customer Service**
If you need to speak to a customer service representative, you can call Amazon's customer service line at 1-888-280-4331. The lines are open 24 hours a day, 7 days a week.
When you call, you'll be asked to provide your name, phone number, and order number. You'll then be connected to a customer service representative who will be able to help you with your issue.
**Chat with Amazon Customer Service**
If you don't want to call, you can also chat with a customer service representative online. To do this, go to the Amazon website and click on the "Help" link in the top right corner. Then, click on the "Contact Us" link and select "Chat with a Customer Service Representative."
You'll be asked to provide your name, email address, and order number. You'll then be connected to a customer service representative who will be able to help you with your issue.
**Email Amazon Customer Service**
If you prefer to communicate in writing, you can email Amazon customer service at [email protected]. You'll receive a response within 24 hours.
**Submit a Case**
If you're having trouble with a product, you can submit a case to Amazon customer service. To do this, go to the Amazon website and click on the "Help" link in the top right corner. Then, click on the "Contact Us" link and select "Submit a Case."
You'll be asked to provide your name, email address, order number, and a description of your issue. You'll then be able to submit your case.
Amazon customer service is generally very helpful, and they'll do everything they can to resolve your issue. If you're having trouble, don't hesitate to contact them.
**Reference Articles**
* [Amazon Customer Service](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201909010)
* [How to Contact Amazon Customer Service](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201909010#ContactUs)
* [Chat with Amazon Customer Service](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201909010#Chat)
* [Email Amazon Customer Service](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201909010#Email)
* [Submit a Case to Amazon Customer Service](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201909010#SubmitCase)
** Cách gọi dịch vụ khách hàng của Amazon **
Amazon là một trong những nhà bán lẻ lớn nhất thế giới và với rất nhiều khách hàng, không thể tránh khỏi việc một số người trong số họ sẽ cần liên hệ với dịch vụ khách hàng tại một số điểm.Cho dù bạn đang gặp rắc rối với một sản phẩm, cần phải trả lại hoặc chỉ có một câu hỏi, nhóm dịch vụ khách hàng của Amazon sẽ có mặt để giúp đỡ.
Có một vài cách khác nhau để liên hệ với Dịch vụ khách hàng của Amazon và cách tốt nhất cho bạn sẽ phụ thuộc vào nhu cầu cụ thể của bạn.
** Gọi cho dịch vụ khách hàng của Amazon **
Nếu bạn cần nói chuyện với đại diện dịch vụ khách hàng, bạn có thể gọi dòng dịch vụ khách hàng của Amazon theo số 1-888-280-4331.Các dòng mở cửa 24 giờ một ngày, 7 ngày một tuần.
Khi bạn gọi, bạn sẽ được yêu cầu cung cấp tên, số điện thoại và số đặt hàng của bạn.Sau đó, bạn sẽ được kết nối với một đại diện dịch vụ khách hàng, người sẽ có thể giúp bạn với vấn đề của bạn.
** Trò chuyện với Dịch vụ khách hàng của Amazon **
Nếu bạn không muốn gọi, bạn cũng có thể trò chuyện với đại diện dịch vụ khách hàng trực tuyến.Để làm điều này, hãy truy cập trang web Amazon và nhấp vào liên kết "Trợ giúp" ở góc trên cùng bên phải.Sau đó, nhấp vào liên kết "Liên hệ với chúng tôi" và chọn "trò chuyện với đại diện dịch vụ khách hàng."
Bạn sẽ được yêu cầu cung cấp tên, địa chỉ email và số đơn đặt hàng của bạn.Sau đó, bạn sẽ được kết nối với một đại diện dịch vụ khách hàng, người sẽ có thể giúp bạn với vấn đề của bạn.
** Email Dịch vụ khách hàng Amazon **
Nếu bạn thích giao tiếp bằng văn bản, bạn có thể gửi email cho Dịch vụ khách hàng của Amazon tại [email protected]ạn sẽ nhận được phản hồi trong vòng 24 giờ.
** Gửi một trường hợp **
Nếu bạn gặp rắc rối với sản phẩm, bạn có thể gửi một trường hợp cho Dịch vụ khách hàng của Amazon.Để làm điều này, hãy truy cập trang web Amazon và nhấp vào liên kết "Trợ giúp" ở góc trên cùng bên phải.Sau đó, nhấp vào liên kết "Liên hệ với chúng tôi" và chọn "Gửi một trường hợp."
Bạn sẽ được yêu cầu cung cấp tên, địa chỉ email, số đặt hàng và mô tả về vấn đề của bạn.Sau đó, bạn sẽ có thể gửi trường hợp của bạn.
Dịch vụ khách hàng của Amazon thường rất hữu ích và họ sẽ làm mọi thứ có thể để giải quyết vấn đề của bạn.Nếu bạn đang gặp rắc rối, đừng ngần ngại liên hệ với họ.
** Bài viết tham khảo **
* [Dịch vụ khách hàng của Amazon] (https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeid=201909010)
* [Cách liên hệ với Dịch vụ khách hàng của Amazon] (https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeid=201909010#contactus)
* [Trò chuyện với Dịch vụ khách hàng Amazon] (https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeid=201909010#Chat)
* [Email Dịch vụ khách hàng Amazon] (https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeid=201909010#Email)
* [Gửi một trường hợp cho Dịch vụ khách hàng Amazon] (https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeid=201909010#submitcase)
[ENGLISH]:
**How to Call Amazon Customer Service**
Amazon is one of the largest retailers in the world, and with so many customers, it's inevitable that some of them will need to contact customer service at some point. Whether you're having trouble with a product, need to make a return, or just have a question, Amazon's customer service team is there to help.
There are a few different ways to contact Amazon customer service, and the best way for you will depend on your specific needs.
**Call Amazon Customer Service**
If you need to speak to a customer service representative, you can call Amazon's customer service line at 1-888-280-4331. The lines are open 24 hours a day, 7 days a week.
When you call, you'll be asked to provide your name, phone number, and order number. You'll then be connected to a customer service representative who will be able to help you with your issue.
**Chat with Amazon Customer Service**
If you don't want to call, you can also chat with a customer service representative online. To do this, go to the Amazon website and click on the "Help" link in the top right corner. Then, click on the "Contact Us" link and select "Chat with a Customer Service Representative."
You'll be asked to provide your name, email address, and order number. You'll then be connected to a customer service representative who will be able to help you with your issue.
**Email Amazon Customer Service**
If you prefer to communicate in writing, you can email Amazon customer service at [email protected]. You'll receive a response within 24 hours.
**Submit a Case**
If you're having trouble with a product, you can submit a case to Amazon customer service. To do this, go to the Amazon website and click on the "Help" link in the top right corner. Then, click on the "Contact Us" link and select "Submit a Case."
You'll be asked to provide your name, email address, order number, and a description of your issue. You'll then be able to submit your case.
Amazon customer service is generally very helpful, and they'll do everything they can to resolve your issue. If you're having trouble, don't hesitate to contact them.
**Reference Articles**
* [Amazon Customer Service](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201909010)
* [How to Contact Amazon Customer Service](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201909010#ContactUs)
* [Chat with Amazon Customer Service](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201909010#Chat)
* [Email Amazon Customer Service](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201909010#Email)
* [Submit a Case to Amazon Customer Service](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201909010#SubmitCase)