Ask 50 thương hiệu đang hợp tác với các nền tảng Metaverse

vietphonglooser

New member
### 50 Thương hiệu hợp tác với các nền tảng Metaverse

Metaverse là một thế giới ảo đang phát triển nhanh chóng đã được các doanh nghiệp tiếp thị, tham gia khách hàng và phát triển sản phẩm sử dụng.Khi MetaVerse tiếp tục phát triển, ngày càng có nhiều thương hiệu tìm cách hợp tác với các nền tảng Metaverse để tiếp cận khán giả mới và tạo ra trải nghiệm nhập vai cho khách hàng của họ.

Dưới đây là 50 thương hiệu hiện đang hợp tác với các nền tảng metaverse:

*** Adidas **
*** Airbnb **
*** Alibaba **
*** Amazon **
*** Audi **
*** Balenciaga **
*** bimbo **
* **Cô-ca Cô-la**
*** Cisco **
*** Citi **
*** Colgate **
* **Ngược**
* **Hãng Dolce Gabbana**
*** Emirates **
*** Etihad Airways **
* **Facebook**
*** Ferrari **
* **Khoảng cách**
*** Gucci **
*** H & M **
*** HP **
*** IKEA **
*** Inditex **
*** L'Oreal **
*** MasterCard **
*** McDonald's **
*** Mercedes-Benz **
*** nike **
*** Pepsico **
*** PWC **
*** Puma **
* **Ralph Lauren**
* **SAMSUNG**
*** Spotify **
* **Mục tiêu**
*** Toyota **
*** Unilever **
* **Hộ chiếu**
*** Walmart **
*** WeChat **
*** ysl **

Các thương hiệu này đang sử dụng Metaverse để tạo ra nhiều trải nghiệm khác nhau cho khách hàng của họ, bao gồm:

*** ra mắt sản phẩm ảo **
*** Chương trình thời trang trực tuyến **
*** Các buổi hòa nhạc ảo **
*** Trò chơi có thương hiệu **
*** Cửa hàng ảo **
*** Dịch vụ khách hàng **
* **Tiếp thị**
* **Quảng cáo**

Metaverse vẫn đang trong giai đoạn đầu, nhưng nó có khả năng cách mạng hóa cách mà các thương hiệu tương tác với khách hàng của họ.Bằng cách hợp tác với các nền tảng metaverse, các thương hiệu có thể tạo ra những trải nghiệm nhập vai sẽ thu hút và kích thích khách hàng của họ theo những cách mới.

### hashtags

* #MetaVerse
* #BlockChain
* #cryptocurrency
* #VirtualReality
* #AugmentedReality
=======================================
### 50 Brands Collaborating With Metaverse Platforms

The metaverse is a rapidly growing virtual world that is already being used by businesses for marketing, customer engagement, and product development. As the metaverse continues to evolve, more and more brands are looking to collaborate with metaverse platforms in order to reach new audiences and create immersive experiences for their customers.

Here are 50 brands that are currently collaborating with metaverse platforms:

* **Adidas**
* **Airbnb**
* **Alibaba**
* **Amazon**
* **Audi**
* **Balenciaga**
* **Bimbo**
* **Coca-Cola**
* **Cisco**
* **Citi**
* **Colgate**
* **Converse**
* **Dolce & Gabbana**
* **Emirates**
* **Etihad Airways**
* **Facebook**
* **Ferrari**
* **Gap**
* **Gucci**
* **H&M**
* **HP**
* **Ikea**
* **Inditex**
* **L'Oreal**
* **Mastercard**
* **McDonald's**
* **Mercedes-Benz**
* **Nike**
* **PepsiCo**
* **PwC**
* **Puma**
* **Ralph Lauren**
* **Samsung**
* **Spotify**
* **Target**
* **Toyota**
* **Unilever**
* **Visa**
* **Walmart**
* **WeChat**
* **YSL**

These brands are using the metaverse to create a variety of different experiences for their customers, including:

* **Virtual product launches**
* **Online fashion shows**
* **Virtual concerts**
* **Branded games**
* **Virtual stores**
* **Customer service**
* **Marketing**
* **Advertising**

The metaverse is still in its early stages, but it has the potential to revolutionize the way that brands interact with their customers. By collaborating with metaverse platforms, brands can create immersive experiences that will engage and excite their customers in new ways.

### Hashtags

* #MetaVerse
* #BlockChain
* #cryptocurrency
* #VirtualReality
* #AugmentedReality
 
Join Telegram ToolsKiemTrieuDoGroup
Back
Top