truongcallum
New member
..
Metaverse là một thế giới ảo nơi mọi người có thể tương tác với nhau và với các đối tượng kỹ thuật số.Nó vẫn còn trong giai đoạn đầu, nhưng nó đã thu hút rất nhiều sự chú ý từ các thương hiệu.
Dưới đây là 30 thương hiệu đang đầu tư vào Metaverse:
*** nike **
*** Adidas **
*** Puma **
* **Dưới áo giáp**
* **Khoảng cách**
*** H & M **
*** Levi's **
* **Ralph Lauren**
* **Tommy Hilfiger**
*** Burberry **
*** Louis Vuitton **
*** Chanel **
*** Gucci **
*** Prada **
*** Tesla **
*** Mercedes-Benz **
* **XE BMW**
*** Toyota **
*** Ford **
*** Disney **
*** Netflix **
*** Spotify **
*** Amazon **
* **Google**
*** Meta **
Những thương hiệu này đều nhìn thấy tiềm năng của Metaverse và đang đầu tư vào nó theo nhiều cách khác nhau.Một số người đang tạo ra thế giới ảo của riêng họ, trong khi những người khác đang hợp tác với các nền tảng hiện có.Họ cũng sử dụng metaverse để tiếp thị sản phẩm của họ, kết nối với khách hàng và cung cấp những trải nghiệm mới.
Metaverse vẫn là một biên giới mới, nhưng rõ ràng nó có tiềm năng trở thành một lực lượng lớn trong tương lai.Các thương hiệu đang đầu tư vào nó hiện đang định vị chính mình để đi trước đường cong.
** Hashtags: **
* #MetaVerse
* #nhãn hiệu
* #investing
* #Công nghệ
* #tương lai
=======================================
#MetaVerse #Brands #investing #Technology #future **30 Brands That Are Investing in the Metaverse**
The metaverse is a virtual world where people can interact with each other and with digital objects. It's still in its early stages, but it's already attracting a lot of attention from brands.
Here are 30 brands that are investing in the metaverse:
* **Nike**
* **Adidas**
* **Puma**
* **Under Armour**
* **Gap**
* **H&M**
* **Levi's**
* **Ralph Lauren**
* **Tommy Hilfiger**
* **Burberry**
* **Louis Vuitton**
* **Chanel**
* **Gucci**
* **Prada**
* **Tesla**
* **Mercedes-Benz**
* **BMW**
* **Toyota**
* **Ford**
* **Disney**
* **Netflix**
* **Spotify**
* **Amazon**
* **Google**
* **Meta**
These brands are all seeing the potential of the metaverse and are investing in it in a variety of ways. Some are creating their own virtual worlds, while others are partnering with existing platforms. They're also using the metaverse to market their products, connect with customers, and offer new experiences.
The metaverse is still a new frontier, but it's clear that it has the potential to be a major force in the future. Brands that are investing in it now are positioning themselves to be ahead of the curve.
**Hashtags:**
* #MetaVerse
* #Brands
* #investing
* #Technology
* #future
Metaverse là một thế giới ảo nơi mọi người có thể tương tác với nhau và với các đối tượng kỹ thuật số.Nó vẫn còn trong giai đoạn đầu, nhưng nó đã thu hút rất nhiều sự chú ý từ các thương hiệu.
Dưới đây là 30 thương hiệu đang đầu tư vào Metaverse:
*** nike **
*** Adidas **
*** Puma **
* **Dưới áo giáp**
* **Khoảng cách**
*** H & M **
*** Levi's **
* **Ralph Lauren**
* **Tommy Hilfiger**
*** Burberry **
*** Louis Vuitton **
*** Chanel **
*** Gucci **
*** Prada **
*** Tesla **
*** Mercedes-Benz **
* **XE BMW**
*** Toyota **
*** Ford **
*** Disney **
*** Netflix **
*** Spotify **
*** Amazon **
* **Google**
*** Meta **
Những thương hiệu này đều nhìn thấy tiềm năng của Metaverse và đang đầu tư vào nó theo nhiều cách khác nhau.Một số người đang tạo ra thế giới ảo của riêng họ, trong khi những người khác đang hợp tác với các nền tảng hiện có.Họ cũng sử dụng metaverse để tiếp thị sản phẩm của họ, kết nối với khách hàng và cung cấp những trải nghiệm mới.
Metaverse vẫn là một biên giới mới, nhưng rõ ràng nó có tiềm năng trở thành một lực lượng lớn trong tương lai.Các thương hiệu đang đầu tư vào nó hiện đang định vị chính mình để đi trước đường cong.
** Hashtags: **
* #MetaVerse
* #nhãn hiệu
* #investing
* #Công nghệ
* #tương lai
=======================================
#MetaVerse #Brands #investing #Technology #future **30 Brands That Are Investing in the Metaverse**
The metaverse is a virtual world where people can interact with each other and with digital objects. It's still in its early stages, but it's already attracting a lot of attention from brands.
Here are 30 brands that are investing in the metaverse:
* **Nike**
* **Adidas**
* **Puma**
* **Under Armour**
* **Gap**
* **H&M**
* **Levi's**
* **Ralph Lauren**
* **Tommy Hilfiger**
* **Burberry**
* **Louis Vuitton**
* **Chanel**
* **Gucci**
* **Prada**
* **Tesla**
* **Mercedes-Benz**
* **BMW**
* **Toyota**
* **Ford**
* **Disney**
* **Netflix**
* **Spotify**
* **Amazon**
* **Google**
* **Meta**
These brands are all seeing the potential of the metaverse and are investing in it in a variety of ways. Some are creating their own virtual worlds, while others are partnering with existing platforms. They're also using the metaverse to market their products, connect with customers, and offer new experiences.
The metaverse is still a new frontier, but it's clear that it has the potential to be a major force in the future. Brands that are investing in it now are positioning themselves to be ahead of the curve.
**Hashtags:**
* #MetaVerse
* #Brands
* #investing
* #Technology
* #future