daihanhprozac
New member
MetaVerse News hôm nay: Hộp cát tăng 93 triệu đô la ở mức định giá 4 tỷ đô la **
..
Sandbox, một thế giới ảo chơi game phi tập trung hàng đầu, đã huy động được 93 triệu đô la trong vòng tài trợ Series B do Softbank Vision Fund 2. Vòng này cũng bao gồm sự tham gia của các nhà đầu tư như Animoca Brand, True Global Ventures 6, Galaxy Interactive và Dapper Labs.
Hộp cát có vốn hóa thị trường là 4 tỷ đô la, khiến nó trở thành một trong những dự án siêu lớn có giá trị nhất.Công ty có kế hoạch sử dụng tài trợ mới để tăng tốc phát triển nền tảng của mình và phát triển cơ sở người dùng.
Sandbox là một trò chơi dựa trên blockchain cho phép người dùng tạo, sở hữu và kiếm tiền từ trải nghiệm ảo của riêng họ.Nền tảng sử dụng blockchain Ethereum để cung cấp năng lượng cho các NFT của nó, đại diện cho các tài sản kỹ thuật số độc đáo có thể được sử dụng trong trò chơi.
Hộp cát đã chứng kiến sự gia tăng phổ biến trong những tháng gần đây, vì ngày càng có nhiều người trở nên quan tâm đến Metaverse.Công ty đã hợp tác với một số thương hiệu lớn, bao gồm Adidas, Gucci và Warner Music Group, để tạo ra những trải nghiệm ảo trong hộp cát.
Hộp cát là một trong những dự án siêu lớn đầy tham vọng nhất đang được phát triển.Công ty có một đội ngũ mạnh mẽ và một tầm nhìn rõ ràng cho tương lai.Nó có khả năng đóng một vai trò chính trong sự phát triển của Metaverse.
**Người giới thiệu**
* [Hộp cát tăng 93 triệu đô la tài trợ Series B] (https://www.theverge.com/2022/3/9/2...etaverse-punding-round-softbank-vision-fund-2)
* [Hộp cát: Hướng dẫn của người mới bắt đầu] (https://www.coindesk.com/learn/the-sandbox-a-beginners-guide/)
* [Các đối tác hộp cát với adidas để tạo trải nghiệm thời trang ảo] (https://www.thesandbox.com/blog/adi...to-create-a-virtual-create-fashion-Experience)
* [Các đối tác hộp cát với Gucci để tạo ra một chương trình thời trang ảo] (https://www.thesandbox.com/blog/gucci-and-the-sandbox
* [Các đối tác hộp cát với nhóm nhạc Warner để tạo trải nghiệm âm nhạc ảo] (https://www.thesandbox.com/blog/war...-partner-to-create-a-virtual-Music-Experience)
=======================================
Metaverse news today: Sand box increased by $ 93 million at $ 4 billion in valuation**
#MetaVerse #sandbox #crypto #BlockChain #NFT
The Sandbox, a leading decentralized gaming virtual world, has raised $93 million in a Series B funding round led by SoftBank Vision Fund 2. The round also included participation from investors such as Animoca Brands, True Global Ventures 6, Galaxy Interactive, and Dapper Labs.
The Sandbox has a market capitalization of $4 billion, making it one of the most valuable metaverse projects. The company plans to use the new funding to accelerate development of its platform and grow its user base.
The Sandbox is a blockchain-based game that allows users to create, own, and monetize their own virtual experiences. The platform uses the Ethereum blockchain to power its NFTs, which represent unique digital assets that can be used in the game.
The Sandbox has seen a surge in popularity in recent months, as more and more people have become interested in the metaverse. The company has partnered with a number of major brands, including Adidas, Gucci, and Warner Music Group, to create virtual experiences in the Sandbox.
The Sandbox is one of the most ambitious metaverse projects in development. The company has a strong team and a clear vision for the future. It is likely to play a major role in the development of the metaverse.
**References**
* [The Sandbox raises $93 million in Series B funding](https://www.theverge.com/2022/3/9/22968074/the-sandbox-metaverse-funding-round-softbank-vision-fund-2)
* [The Sandbox: A beginner's guide](https://www.coindesk.com/learn/the-sandbox-a-beginners-guide/)
* [The Sandbox partners with Adidas to create a virtual fashion experience](https://www.thesandbox.com/blog/adidas-and-the-sandbox-partner-to-create-a-virtual-fashion-experience)
* [The Sandbox partners with Gucci to create a virtual fashion show](https://www.thesandbox.com/blog/gucci-and-the-sandbox-partner-to-create-a-virtual-fashion-show)
* [The Sandbox partners with Warner Music Group to create a virtual music experience](https://www.thesandbox.com/blog/warner-music-group-and-the-sandbox-partner-to-create-a-virtual-music-experience)
..
Sandbox, một thế giới ảo chơi game phi tập trung hàng đầu, đã huy động được 93 triệu đô la trong vòng tài trợ Series B do Softbank Vision Fund 2. Vòng này cũng bao gồm sự tham gia của các nhà đầu tư như Animoca Brand, True Global Ventures 6, Galaxy Interactive và Dapper Labs.
Hộp cát có vốn hóa thị trường là 4 tỷ đô la, khiến nó trở thành một trong những dự án siêu lớn có giá trị nhất.Công ty có kế hoạch sử dụng tài trợ mới để tăng tốc phát triển nền tảng của mình và phát triển cơ sở người dùng.
Sandbox là một trò chơi dựa trên blockchain cho phép người dùng tạo, sở hữu và kiếm tiền từ trải nghiệm ảo của riêng họ.Nền tảng sử dụng blockchain Ethereum để cung cấp năng lượng cho các NFT của nó, đại diện cho các tài sản kỹ thuật số độc đáo có thể được sử dụng trong trò chơi.
Hộp cát đã chứng kiến sự gia tăng phổ biến trong những tháng gần đây, vì ngày càng có nhiều người trở nên quan tâm đến Metaverse.Công ty đã hợp tác với một số thương hiệu lớn, bao gồm Adidas, Gucci và Warner Music Group, để tạo ra những trải nghiệm ảo trong hộp cát.
Hộp cát là một trong những dự án siêu lớn đầy tham vọng nhất đang được phát triển.Công ty có một đội ngũ mạnh mẽ và một tầm nhìn rõ ràng cho tương lai.Nó có khả năng đóng một vai trò chính trong sự phát triển của Metaverse.
**Người giới thiệu**
* [Hộp cát tăng 93 triệu đô la tài trợ Series B] (https://www.theverge.com/2022/3/9/2...etaverse-punding-round-softbank-vision-fund-2)
* [Hộp cát: Hướng dẫn của người mới bắt đầu] (https://www.coindesk.com/learn/the-sandbox-a-beginners-guide/)
* [Các đối tác hộp cát với adidas để tạo trải nghiệm thời trang ảo] (https://www.thesandbox.com/blog/adi...to-create-a-virtual-create-fashion-Experience)
* [Các đối tác hộp cát với Gucci để tạo ra một chương trình thời trang ảo] (https://www.thesandbox.com/blog/gucci-and-the-sandbox
* [Các đối tác hộp cát với nhóm nhạc Warner để tạo trải nghiệm âm nhạc ảo] (https://www.thesandbox.com/blog/war...-partner-to-create-a-virtual-Music-Experience)
=======================================
Metaverse news today: Sand box increased by $ 93 million at $ 4 billion in valuation**
#MetaVerse #sandbox #crypto #BlockChain #NFT
The Sandbox, a leading decentralized gaming virtual world, has raised $93 million in a Series B funding round led by SoftBank Vision Fund 2. The round also included participation from investors such as Animoca Brands, True Global Ventures 6, Galaxy Interactive, and Dapper Labs.
The Sandbox has a market capitalization of $4 billion, making it one of the most valuable metaverse projects. The company plans to use the new funding to accelerate development of its platform and grow its user base.
The Sandbox is a blockchain-based game that allows users to create, own, and monetize their own virtual experiences. The platform uses the Ethereum blockchain to power its NFTs, which represent unique digital assets that can be used in the game.
The Sandbox has seen a surge in popularity in recent months, as more and more people have become interested in the metaverse. The company has partnered with a number of major brands, including Adidas, Gucci, and Warner Music Group, to create virtual experiences in the Sandbox.
The Sandbox is one of the most ambitious metaverse projects in development. The company has a strong team and a clear vision for the future. It is likely to play a major role in the development of the metaverse.
**References**
* [The Sandbox raises $93 million in Series B funding](https://www.theverge.com/2022/3/9/22968074/the-sandbox-metaverse-funding-round-softbank-vision-fund-2)
* [The Sandbox: A beginner's guide](https://www.coindesk.com/learn/the-sandbox-a-beginners-guide/)
* [The Sandbox partners with Adidas to create a virtual fashion experience](https://www.thesandbox.com/blog/adidas-and-the-sandbox-partner-to-create-a-virtual-fashion-experience)
* [The Sandbox partners with Gucci to create a virtual fashion show](https://www.thesandbox.com/blog/gucci-and-the-sandbox-partner-to-create-a-virtual-fashion-show)
* [The Sandbox partners with Warner Music Group to create a virtual music experience](https://www.thesandbox.com/blog/warner-music-group-and-the-sandbox-partner-to-create-a-virtual-music-experience)