doandanh.son
New member
Lacoste ra mắt bộ sưu tập NFT với 11.212 tác phẩm, có giá 97 USD
Lacoste, một thương hiệu thời trang nổi tiếng, đã ra mắt bộ sưu tập NFT có tên UNDW3.Bộ sưu tập bao gồm 11.212 tác phẩm, mỗi tác phẩm có giá 0,08 ETH (khoảng 97 USD).
NFTS sẽ cung cấp cho các nhà sưu tập quyền truy cập vào cộng đồng hợp tác lâu dài của Lacoste.Chúng cũng có thể được phép truy cập nhiều lợi ích kỹ thuật số, sản phẩm vật lý và kinh nghiệm trong hệ sinh thái Web3 mà Lacoste đang xây dựng.
Đây không phải là bước đầu tiên của Lacoste vào thế giới ảo.Trước đây, công ty đã hợp tác với trò chơi Minecraft để quảng bá sản phẩm trong trò chơi.Ngay cả Lacoste cũng "trêu chọc" cộng đồng để tham vọng mở rộng thành siêu nhân của công ty trong sân NFT mới nhất.
Không rõ liệu sự suy giảm và bất ổn chung trên thị trường hiện nay có ảnh hưởng đến làn sóng kết nối của ngành công nghiệp thời trang cho thế giới blockchain hay không.Tuy nhiên, các dấu hiệu cho thấy nhiều thương hiệu thời trang nổi tiếp tục mặc dù tiếp tục kiểm tra các dự án tiền điện tử của riêng họ thông qua hình thức phổ biến nhất là phát hành NFT.
Tuần trước, Farfetch Fashion Company tuyên bố rằng họ đã bắt đầu chấp nhận thanh toán với tiền điện tử, sau một loạt các động thái từ nhiều công ty khác như Gucci, Tag Heuer và Off White.Ngoài ra, một thương hiệu thời trang khác cũng đến từ Balenciaga của Pháp chấp nhận thanh toán với Bitcoin và Ethereum tại cả hai cửa hàng truyền thống cũng như thông qua trang web ở Hoa Kỳ.
Cùng với đó, Giám đốc khách hàng của Kering Group - một trong hai "Lớn" trong ngành thời trang cao cấp, ông Grégory Boutté, đã công bố tại một cuộc họp báo vào tuần trước rằng Web3 và NFT là một bước đột ngột.Phá vỡ thực sự cho nhân loại.Đồng thời, ông tiết lộ rằng Tập đoàn Kering đã đầu tư trực tiếp vào Quỹ đầu tư Web 4 Haun Ventures trị giá 1,5 tỷ USD, được thành lập bởi Katie Haun, đối tác cũ của Quỹ A16Z.
=======================================
Lacoste launches NFT collection with 11,212 works, priced at 97 USD
Lacoste, a famous fashion brand, has launched an NFT collection named Undw3. The collection includes 11,212 works, each of which is priced at 0.08 ETH (about 97 USD).
The NFTs will provide collectors with access to Lacoste's long-term collaborative community. They may also be allowed to access many digital benefits, physical products, and experiences in the web3 ecosystem that Lacoste is building.
This is not Lacoste's first step into the virtual world. Previously, the company had cooperated with the Minecraft game to promote the product in the game. Even Lacoste also "teases" to the community for the ambition to expand into the company's metaverse in the latest NFT pitch.
It is unclear whether the decline and common instability in the market today have any effect on the wave of connection of the fashion industry for the Blockchain world. However, the signs show that many floating fashion brands continue despite continuing to test their own crypto projects through the most common form is NFT release.
Last week, Farfetch Fashion Company announced that they had started accepting payment with cryptocurrencies, after a series of moves from many other companies like Gucci, Tag Heuer and Off White. In addition, another fashion brand also comes from the French Balenciaga Accept payment with Bitcoin and Ethereum At both traditional stores as well as through the website in the United States.
Along with that, the customer director of Kering Group - one of the two "big" in the high -end fashion industry, Mr. Grégory Boutté, announced at a press conference last week that web3 and NFT were a sudden step. Real breaking for humanity. At the same time, he revealed that the Kering Group has directly invested Web 4 Haun Ventures investment fund worth 1.5 billion USD, founded by Katie Haun, the former partner of the A16Z fund.
Lacoste, một thương hiệu thời trang nổi tiếng, đã ra mắt bộ sưu tập NFT có tên UNDW3.Bộ sưu tập bao gồm 11.212 tác phẩm, mỗi tác phẩm có giá 0,08 ETH (khoảng 97 USD).
NFTS sẽ cung cấp cho các nhà sưu tập quyền truy cập vào cộng đồng hợp tác lâu dài của Lacoste.Chúng cũng có thể được phép truy cập nhiều lợi ích kỹ thuật số, sản phẩm vật lý và kinh nghiệm trong hệ sinh thái Web3 mà Lacoste đang xây dựng.
Đây không phải là bước đầu tiên của Lacoste vào thế giới ảo.Trước đây, công ty đã hợp tác với trò chơi Minecraft để quảng bá sản phẩm trong trò chơi.Ngay cả Lacoste cũng "trêu chọc" cộng đồng để tham vọng mở rộng thành siêu nhân của công ty trong sân NFT mới nhất.
Không rõ liệu sự suy giảm và bất ổn chung trên thị trường hiện nay có ảnh hưởng đến làn sóng kết nối của ngành công nghiệp thời trang cho thế giới blockchain hay không.Tuy nhiên, các dấu hiệu cho thấy nhiều thương hiệu thời trang nổi tiếp tục mặc dù tiếp tục kiểm tra các dự án tiền điện tử của riêng họ thông qua hình thức phổ biến nhất là phát hành NFT.
Tuần trước, Farfetch Fashion Company tuyên bố rằng họ đã bắt đầu chấp nhận thanh toán với tiền điện tử, sau một loạt các động thái từ nhiều công ty khác như Gucci, Tag Heuer và Off White.Ngoài ra, một thương hiệu thời trang khác cũng đến từ Balenciaga của Pháp chấp nhận thanh toán với Bitcoin và Ethereum tại cả hai cửa hàng truyền thống cũng như thông qua trang web ở Hoa Kỳ.
Cùng với đó, Giám đốc khách hàng của Kering Group - một trong hai "Lớn" trong ngành thời trang cao cấp, ông Grégory Boutté, đã công bố tại một cuộc họp báo vào tuần trước rằng Web3 và NFT là một bước đột ngột.Phá vỡ thực sự cho nhân loại.Đồng thời, ông tiết lộ rằng Tập đoàn Kering đã đầu tư trực tiếp vào Quỹ đầu tư Web 4 Haun Ventures trị giá 1,5 tỷ USD, được thành lập bởi Katie Haun, đối tác cũ của Quỹ A16Z.
=======================================
Lacoste launches NFT collection with 11,212 works, priced at 97 USD
Lacoste, a famous fashion brand, has launched an NFT collection named Undw3. The collection includes 11,212 works, each of which is priced at 0.08 ETH (about 97 USD).
The NFTs will provide collectors with access to Lacoste's long-term collaborative community. They may also be allowed to access many digital benefits, physical products, and experiences in the web3 ecosystem that Lacoste is building.
This is not Lacoste's first step into the virtual world. Previously, the company had cooperated with the Minecraft game to promote the product in the game. Even Lacoste also "teases" to the community for the ambition to expand into the company's metaverse in the latest NFT pitch.
It is unclear whether the decline and common instability in the market today have any effect on the wave of connection of the fashion industry for the Blockchain world. However, the signs show that many floating fashion brands continue despite continuing to test their own crypto projects through the most common form is NFT release.
Last week, Farfetch Fashion Company announced that they had started accepting payment with cryptocurrencies, after a series of moves from many other companies like Gucci, Tag Heuer and Off White. In addition, another fashion brand also comes from the French Balenciaga Accept payment with Bitcoin and Ethereum At both traditional stores as well as through the website in the United States.
Along with that, the customer director of Kering Group - one of the two "big" in the high -end fashion industry, Mr. Grégory Boutté, announced at a press conference last week that web3 and NFT were a sudden step. Real breaking for humanity. At the same time, he revealed that the Kering Group has directly invested Web 4 Haun Ventures investment fund worth 1.5 billion USD, founded by Katie Haun, the former partner of the A16Z fund.