News None

minhquang482

New member
Binance đã chọn những người nổi tiếng cho chiến dịch quảng cáo Super Bowl của riêng mình được biết đến với sự trung thực và độc lập của họ, công ty cho biết.
Binance sẽ ra mắt chiến dịch quảng cáo đầy đủ với nam diễn viên Patrick Dempsey vào ngày 7 tháng 2 trước ngày 13 tháng 2 Super Bowl, mặc dù công ty đã giành được một quảng cáo trong trò chơi.
Tuy nhiên, trò chơi sẽ có quảng cáo Super Bowl đầu tiên từ Binance Rivals FTX và Crypto.com, trước đây đã sử dụng Tom Brady và Matt Damon, trong các chiến dịch quảng cáo của họ.
Chiến dịch 100 triệu đô la của Crypto.com có tên là Damon có tựa đề Fortune Favours The Brave, đã bị tấn công đặc biệt với phương tiện truyền thông xã hội để so sánh những rủi ro của các nhà thám hiểm và nhà thám hiểm vĩ đại để đầu tư vào tiền điện tử.
Chiến dịch của Binance, sẽ bao gồm một yếu tố tương tác cho khán giả và bao gồm các đối tác nổi tiếng đáng chú ý khác của người Viking sẽ sớm được công bố.
Ba mươi khe quảng cáo thứ hai cho Super Bowl được ước tính có giá 6,5 triệu đô la trong năm nay, theo Variety.
Đọc thêm: NFTS, người nổi tiếng và thỏa thuận đồi trụy
=======================================
Binance has chosen celebrities for its own Super Bowl ad campaign that are known for their honesty and independence, the company said.
Binance will launch the full ad campaign with actor Patrick Dempsey on Feb. 7 ahead of the Feb. 13 Super Bowl, though the company won’t air an ad during the game.
The game, however, will feature the first Super Bowl ads from Binance rivals FTX and Crypto.com, which have previously used Tom Brady and Matt Damon, respectively, in their ad campaigns.
Crypto.com’s $100 million campaign featuring Damon entitled “Fortune Favors the Brave” has come under particularly withering attack on social media for comparing the risks taken by great explorers and adventurers to investing in crypto.
Binance’s campaign will include an interactive element for audiences and include other “notable” celebrity partners that will be announced soon.
Thirty second advertising slots for the Super Bowl are estimated to cost $6.5 million this year, according to Variety.
Read more: NFTs, Celebrities and Perverse Deal-Making
 
Join Telegram ToolsKiemTrieuDoGroup
Back
Top