crazyelephant284
New member
** Các đối thủ NFL vượt qua 1 triệu lượt tải xuống, 15 triệu trận đấu đã chơi **
Trò chơi thẻ giao dịch NFT được cấp phép NFL của Games đã vượt qua 1 triệu lượt tải xuống và 15 triệu trận đấu được chơi, công ty đã công bố hôm thứ ba.
"Chúng tôi đang ngồi ở mức 4,8 trên năm trên [App Store] với gần 22.000 đánh giá, điều này thật tuyệt vời", John Linden, CEO của Thần thoại Games nói."Chúng tôi cũng thấy gần hai giờ chơi trò chơi mỗi người chơi mỗi ngày, điều này thật thú vị. Thật tuyệt khi thấy người chơi thực sự chơi trò chơi."
Các số liệu thống kê khác được chia sẻ với Coindesk bởi các trò chơi thần thoại lưu ý rằng các đối thủ NFL đã thấy gần 15 triệu trận đấu được chơi và trung bình, người chơi có sáu phiên chơi game mỗi ngày, cho thấy sự gắn bó của trải nghiệm.
Các NFT trong trò chơi là thẻ người chơi được sử dụng để xây dựng các đội và cạnh tranh trong trò chơi.Mỗi thẻ người chơi có mức độ hiếm khác nhau từ chung đến huyền thoại và được gán các điểm mạnh và điểm yếu khác nhau.
"Thực tế là các thẻ người chơi là NFTS ở hậu trường đối với hầu hết người chơi", Linden lưu ý, người có thể chơi trò chơi mà không mua bất kỳ NFT nào."Mọi người chơi đều nhận được một ví trong trò chơi, và sau đó hầu hết trong số họ có thể không biết đó là ví cho đến khi họ muốn bắt đầu tương tác với thị trường để mua, bán hoặc giao dịch."
Linden ước tính rằng khoảng 10% người chơi đã tương tác với thị trường để giao dịch các bộ sưu tập thẻ người chơi như các thẻ được phát hành trước Super Bowl LVII.
"Những gì chúng ta đang thấy là người chơi khi họ đến, ngay cả khi chúng không quen thuộc với các khái niệm Web3, họ hiểu khái niệm về Hey, ai đó muốn trả cho tôi 100 đô la cho thẻ của tôi", Linden nói."Chúng tôi thích ý tưởng rằng chúng tôi có thể lên tàu rất nhẹ nhàng vào không gian."
**Có liên quan:**
* [Làm thế nào chơi game trên một tỷ người đến Web3] (https://www.coindesk.com/tech/2022/06/29/how-gaming-will-onboard-a-billion-people-to web3/)
* [NFL khai thác các trò chơi huyền thoại để khởi chạy trò chơi Web3 đầu tiên] (https://www.coindesk.com/business/2022/05/10/nfl-baps-mythical-games-to-launch-first-web3-game/)
* [Trò chơi thần thoại tăng 150 triệu đô la tiền tài trợ do A16Z] (https://www.coindesk.com/business/2021/09/28/mythical-games-raise -150-million-in-in-funding-led-by- by- by-A16Z/)
=======================================
**NFL Rivals surpasses 1 million downloads, 15 million matches played**
Mythical Games' NFL-licensed NFT trading card game has surpassed 1 million downloads and 15 million matches played, the company announced Tuesday.
"We're sitting at a 4.8 out of five on [the App Store] with nearly 22,000 reviews, which is great," said John Linden, CEO of Mythical Games. "We're also seeing nearly two hours of gameplay per player per day, which is exciting. It's great seeing players really playing the game."
Other stats shared with CoinDesk by Mythical Games noted that NFL Rivals has seen nearly 15 million matches played and that on average, players have six gaming sessions per day, showing the stickiness of the experience.
The NFTs in the game are player cards used to build out teams and compete in the game. Each player card has different rarity levels from common to legendary and are assigned different strengths and weaknesses.
"The fact that the player cards are NFTs is behind the scenes for most players," Linden noted, who are able to play the game without purchasing any NFTs. "Every player gets a wallet in the game, and then most of them probably don't know it's a wallet until they want to start interacting with the marketplace to buy, sell or trade."
Linden estimates that roughly 10% of the players have interacted with the market to trade player card collectibles such as the cards released ahead of Super Bowl LVII.
"What we are seeing is that players when they come in, even if they're not familiar with Web3 concepts, they do understand the concept of hey, somebody wants to pay me $100 for my cards," Linden said. "We love the idea that we can onboard them very gently into the space."
**Related:**
* [How Gaming Will Onboard a Billion People to Web3](https://www.coindesk.com/tech/2022/06/29/how-gaming-will-onboard-a-billion-people-to-web3/)
* [NFL Taps Mythical Games to Launch First Web3 Game](https://www.coindesk.com/business/2022/05/10/nfl-taps-mythical-games-to-launch-first-web3-game/)
* [Mythical Games Raises $150 Million in Funding Led by a16z](https://www.coindesk.com/business/2021/09/28/mythical-games-raises-150-million-in-funding-led-by-a16z/)
Trò chơi thẻ giao dịch NFT được cấp phép NFL của Games đã vượt qua 1 triệu lượt tải xuống và 15 triệu trận đấu được chơi, công ty đã công bố hôm thứ ba.
"Chúng tôi đang ngồi ở mức 4,8 trên năm trên [App Store] với gần 22.000 đánh giá, điều này thật tuyệt vời", John Linden, CEO của Thần thoại Games nói."Chúng tôi cũng thấy gần hai giờ chơi trò chơi mỗi người chơi mỗi ngày, điều này thật thú vị. Thật tuyệt khi thấy người chơi thực sự chơi trò chơi."
Các số liệu thống kê khác được chia sẻ với Coindesk bởi các trò chơi thần thoại lưu ý rằng các đối thủ NFL đã thấy gần 15 triệu trận đấu được chơi và trung bình, người chơi có sáu phiên chơi game mỗi ngày, cho thấy sự gắn bó của trải nghiệm.
Các NFT trong trò chơi là thẻ người chơi được sử dụng để xây dựng các đội và cạnh tranh trong trò chơi.Mỗi thẻ người chơi có mức độ hiếm khác nhau từ chung đến huyền thoại và được gán các điểm mạnh và điểm yếu khác nhau.
"Thực tế là các thẻ người chơi là NFTS ở hậu trường đối với hầu hết người chơi", Linden lưu ý, người có thể chơi trò chơi mà không mua bất kỳ NFT nào."Mọi người chơi đều nhận được một ví trong trò chơi, và sau đó hầu hết trong số họ có thể không biết đó là ví cho đến khi họ muốn bắt đầu tương tác với thị trường để mua, bán hoặc giao dịch."
Linden ước tính rằng khoảng 10% người chơi đã tương tác với thị trường để giao dịch các bộ sưu tập thẻ người chơi như các thẻ được phát hành trước Super Bowl LVII.
"Những gì chúng ta đang thấy là người chơi khi họ đến, ngay cả khi chúng không quen thuộc với các khái niệm Web3, họ hiểu khái niệm về Hey, ai đó muốn trả cho tôi 100 đô la cho thẻ của tôi", Linden nói."Chúng tôi thích ý tưởng rằng chúng tôi có thể lên tàu rất nhẹ nhàng vào không gian."
**Có liên quan:**
* [Làm thế nào chơi game trên một tỷ người đến Web3] (https://www.coindesk.com/tech/2022/06/29/how-gaming-will-onboard-a-billion-people-to web3/)
* [NFL khai thác các trò chơi huyền thoại để khởi chạy trò chơi Web3 đầu tiên] (https://www.coindesk.com/business/2022/05/10/nfl-baps-mythical-games-to-launch-first-web3-game/)
* [Trò chơi thần thoại tăng 150 triệu đô la tiền tài trợ do A16Z] (https://www.coindesk.com/business/2021/09/28/mythical-games-raise -150-million-in-in-funding-led-by- by- by-A16Z/)
=======================================
**NFL Rivals surpasses 1 million downloads, 15 million matches played**
Mythical Games' NFL-licensed NFT trading card game has surpassed 1 million downloads and 15 million matches played, the company announced Tuesday.
"We're sitting at a 4.8 out of five on [the App Store] with nearly 22,000 reviews, which is great," said John Linden, CEO of Mythical Games. "We're also seeing nearly two hours of gameplay per player per day, which is exciting. It's great seeing players really playing the game."
Other stats shared with CoinDesk by Mythical Games noted that NFL Rivals has seen nearly 15 million matches played and that on average, players have six gaming sessions per day, showing the stickiness of the experience.
The NFTs in the game are player cards used to build out teams and compete in the game. Each player card has different rarity levels from common to legendary and are assigned different strengths and weaknesses.
"The fact that the player cards are NFTs is behind the scenes for most players," Linden noted, who are able to play the game without purchasing any NFTs. "Every player gets a wallet in the game, and then most of them probably don't know it's a wallet until they want to start interacting with the marketplace to buy, sell or trade."
Linden estimates that roughly 10% of the players have interacted with the market to trade player card collectibles such as the cards released ahead of Super Bowl LVII.
"What we are seeing is that players when they come in, even if they're not familiar with Web3 concepts, they do understand the concept of hey, somebody wants to pay me $100 for my cards," Linden said. "We love the idea that we can onboard them very gently into the space."
**Related:**
* [How Gaming Will Onboard a Billion People to Web3](https://www.coindesk.com/tech/2022/06/29/how-gaming-will-onboard-a-billion-people-to-web3/)
* [NFL Taps Mythical Games to Launch First Web3 Game](https://www.coindesk.com/business/2022/05/10/nfl-taps-mythical-games-to-launch-first-web3-game/)
* [Mythical Games Raises $150 Million in Funding Led by a16z](https://www.coindesk.com/business/2021/09/28/mythical-games-raises-150-million-in-funding-led-by-a16z/)