cattuongplayers
New member
** Công ty sô cô la nổi tiếng thế giới Hershey gia nhập Hiệp hội Khuyến khích Blockchain **
Hershey, cùng với các chuyên gia tư vấn và tư vấn mua và mua hàng của truyền thông công cộng truyền thông Pháp cho khán giả toàn cầu (GABBCON), đã "nắm tay" để tham gia Adledger, công ty được thành lập bởi IBM, Tegna và công ty Madhive vào năm 2018 và là một tổ chức phi lợi nhuậnTập đoàn để phát triển các công nghệ sổ cái chung cho thị trường quảng cáo kỹ thuật số.
Hershey cho biết họ sẽ sử dụng công nghệ blockchain để theo dõi chuỗi cung ứng của các sản phẩm sô cô la, từ "Ca cao nảy mầm đến sản phẩm hoàn chỉnh".
Theo báo cáo của Cointelegraph vào tháng 8 năm ngoái, ngành công nghiệp quảng cáo hiện thiếu sự minh bạch nghiêm trọng về dữ liệu và quy trình.Các quy trình mà các quan chức cơ bắp và các trung gian khác tuân theo để đảm bảo rằng họ làm việc với các nhà xuất bản với lưu lượng truy cập được xác minh.
=======================================
**World-famous chocolate company Hershey joined the Blockchain promotion association**
Hershey, along with French media public media and purchase consulting & buying consultants for global audiences (Gabbcon), have "held hands" to join AdLedger, the company was founded by IBM, TEGNA and the companyBlockchain Madhive in 2018 and is a non -profit corporation to develop general ledger technologies for the digital advertising market.
Hershey said it will use blockchain technology to track the supply chain of its chocolate products, from "cocoa bean germination to the finished product".
According to Cointelegraph's report in August last year, the advertising industry currently lacks serious transparency of data and processes.Blockchain can solve these problems in a purposeful way, provide users in the ecosystem full of necessary information on how to publish publishers verification of their traffic and processes that the musclesAdvertising officials and other intermediaries follow to ensure that they work with publishers with verified traffic.
Hershey, cùng với các chuyên gia tư vấn và tư vấn mua và mua hàng của truyền thông công cộng truyền thông Pháp cho khán giả toàn cầu (GABBCON), đã "nắm tay" để tham gia Adledger, công ty được thành lập bởi IBM, Tegna và công ty Madhive vào năm 2018 và là một tổ chức phi lợi nhuậnTập đoàn để phát triển các công nghệ sổ cái chung cho thị trường quảng cáo kỹ thuật số.
Hershey cho biết họ sẽ sử dụng công nghệ blockchain để theo dõi chuỗi cung ứng của các sản phẩm sô cô la, từ "Ca cao nảy mầm đến sản phẩm hoàn chỉnh".
Theo báo cáo của Cointelegraph vào tháng 8 năm ngoái, ngành công nghiệp quảng cáo hiện thiếu sự minh bạch nghiêm trọng về dữ liệu và quy trình.Các quy trình mà các quan chức cơ bắp và các trung gian khác tuân theo để đảm bảo rằng họ làm việc với các nhà xuất bản với lưu lượng truy cập được xác minh.
=======================================
**World-famous chocolate company Hershey joined the Blockchain promotion association**
Hershey, along with French media public media and purchase consulting & buying consultants for global audiences (Gabbcon), have "held hands" to join AdLedger, the company was founded by IBM, TEGNA and the companyBlockchain Madhive in 2018 and is a non -profit corporation to develop general ledger technologies for the digital advertising market.
Hershey said it will use blockchain technology to track the supply chain of its chocolate products, from "cocoa bean germination to the finished product".
According to Cointelegraph's report in August last year, the advertising industry currently lacks serious transparency of data and processes.Blockchain can solve these problems in a purposeful way, provide users in the ecosystem full of necessary information on how to publish publishers verification of their traffic and processes that the musclesAdvertising officials and other intermediaries follow to ensure that they work with publishers with verified traffic.