letructruong.giang
New member
Công ty bia Budweiser đã hợp tác với trò chơi đua ngựa NFT.Theo thỏa thuận, linh vật ngựa Clydesdale của công ty đồ uống sẽ xuất hiện trong các cuộc đua.
Budweiser sẽ phát hành da cho ngựa trong trò chơi dựa trên hình ảnh linh vật Clydesdale quen thuộc của thương hiệu, cũng như thiết kế một chủ đề Budweiser trong trò chơi.Công ty bia cũng sẽ xuất hiện trong các thử thách trò chơi với tư cách là nhà tài trợ 185.000 đô la Mỹ.
Chris Laurant, CEO và đồng sáng lập của gần như Human Studios, cho biết:
"Làm việc với Budweiser, một thương hiệu mang tính biểu tượng và là điển hình cho American Dreams, mở ra nhiều cơ hội hơn cho cộng đồng của chúng tôi."
Sẽ bán 2.500 Budweiser Pass NFT vào ngày 9 tháng 6, mỗi NFT có giá $ 225 cộng với phí giao dịch trên blockchain Ethereum.Nhà sưu tập sở hữu một di sản Budweiser có thể NFT và thẻ NAST Horse NASCAR của Genesis NFT sẽ được cấp sớm vào Publ trong tương lai.
Chủ sở hữu Budweiser Pass sẽ là Airdrop 1 Skin Budweiser Clydesdale vào tháng 7, cũng như một chiếc áo phông thực tế ảo có thể hữu ích trong Metaverse Ethereum Decentraland.
Thương hiệu bia phổ biến nhất cũng sẽ tài trợ cho 3 giải đấu vào tháng 7, tháng 8 và tháng 12 với tổng giá trị lên tới 185.000 USD và người chiến thắng sẽ có một ly bia miễn phí.Ngoài ra, dự án tiết lộ rằng họ sẽ phát hành các sản phẩm độc quyền cho Chủ sở hữu NFT vào tháng 11.
Dự kiến vào đầu năm 2023, Budweiser và sẽ hợp tác để tổ chức chương trình "Burn-to-thu nhập".Người dùng sẽ nhận được phần thưởng hấp dẫn khi mang Budweiser Pass của họ vượt qua để đốt.Các chi tiết chương trình sẽ được công bố sau.
Kể từ mùa thu năm ngoái, Budweiser đã liên tục di chuyển trong không gian NFT, từ sự sẵn sàng chi 100.000 USD để sở hữu bia tên miền.
Công ty bia cũng sử dụng NFT từ Tom Sachs Project: Rocket Factory làm hình đại diện Twitter vào thời điểm đó.Ngay sau đó, Budweiser đã phát hành di sản của riêng mình có thể nft và quảng cáo chúng là "chìa khóa cho Budverse" với nhiều ưu đãi và đặc quyền.
=======================================
Budweiser Beer Company has entered into a partnership with NFT horse racing game . According to the agreement, the Clydesdale horse mascot of the beverage company will appear in the races.
Budweiser will release skins for horses in the game based on the familiar CLYDESDALE mascot image of the brand, as well as design a Budweiser theme in the game. The beer company will also appear in the game challenges as a sponsor of US $185,000.
Chris Laurant, CEO and co-founder of Almost Human Studios, said:
"Working with Budweiser, an iconic brand and is typical for American dreams, opening up more opportunities for our community."
will sell 2,500 Budweiser Pass NFT on June 9, each NFT costs $225 plus the transaction fee on the Ethereum blockchain. The collector owns one Budweiser Heritage Can NFT and a Genesis NFT racing horse Nascar card will be granted early access to the Publ in the future.
Budweiser Pass NFT owner will be Airdrop 1 Skin Budweiser Clydesdale in July, as well as a virtual reality T-shirt that can be helpful in metaverse Ethereum Decentraland.
The most popular beer brand will also sponsor 3 tournaments in July, August and December with a total value of up to 185,000 USD and the winner will have a free drink of beer. In addition, the project revealed that it will release exclusive products for Holder NFT in November.
It is expected that in early 2023, Budweiser and will cooperate to organize the program "Burn-to-earn". Users will receive attractive rewards when bringing their Budweiser Pass NFT to burn. The program details will be announced later.
Since last fall, Budweiser has been constantly moving in NFT space, from the willingness to spend 100,000 USD to own the domain name beer.eth Ens to publishing its own NFT collections and bringing NFT images to Super Bowl ads.
The beer company also uses NFT from Tom Sachs project: Rocket Factory as a Twitter avatar at the time. Shortly thereafter, Budweiser released his own Heritage Can NFT and advertised them as "Key for Budverse" with many incentives and privileges.
Budweiser sẽ phát hành da cho ngựa trong trò chơi dựa trên hình ảnh linh vật Clydesdale quen thuộc của thương hiệu, cũng như thiết kế một chủ đề Budweiser trong trò chơi.Công ty bia cũng sẽ xuất hiện trong các thử thách trò chơi với tư cách là nhà tài trợ 185.000 đô la Mỹ.
Chris Laurant, CEO và đồng sáng lập của gần như Human Studios, cho biết:
"Làm việc với Budweiser, một thương hiệu mang tính biểu tượng và là điển hình cho American Dreams, mở ra nhiều cơ hội hơn cho cộng đồng của chúng tôi."
Sẽ bán 2.500 Budweiser Pass NFT vào ngày 9 tháng 6, mỗi NFT có giá $ 225 cộng với phí giao dịch trên blockchain Ethereum.Nhà sưu tập sở hữu một di sản Budweiser có thể NFT và thẻ NAST Horse NASCAR của Genesis NFT sẽ được cấp sớm vào Publ trong tương lai.
Chủ sở hữu Budweiser Pass sẽ là Airdrop 1 Skin Budweiser Clydesdale vào tháng 7, cũng như một chiếc áo phông thực tế ảo có thể hữu ích trong Metaverse Ethereum Decentraland.
Thương hiệu bia phổ biến nhất cũng sẽ tài trợ cho 3 giải đấu vào tháng 7, tháng 8 và tháng 12 với tổng giá trị lên tới 185.000 USD và người chiến thắng sẽ có một ly bia miễn phí.Ngoài ra, dự án tiết lộ rằng họ sẽ phát hành các sản phẩm độc quyền cho Chủ sở hữu NFT vào tháng 11.
Dự kiến vào đầu năm 2023, Budweiser và sẽ hợp tác để tổ chức chương trình "Burn-to-thu nhập".Người dùng sẽ nhận được phần thưởng hấp dẫn khi mang Budweiser Pass của họ vượt qua để đốt.Các chi tiết chương trình sẽ được công bố sau.
Kể từ mùa thu năm ngoái, Budweiser đã liên tục di chuyển trong không gian NFT, từ sự sẵn sàng chi 100.000 USD để sở hữu bia tên miền.
Công ty bia cũng sử dụng NFT từ Tom Sachs Project: Rocket Factory làm hình đại diện Twitter vào thời điểm đó.Ngay sau đó, Budweiser đã phát hành di sản của riêng mình có thể nft và quảng cáo chúng là "chìa khóa cho Budverse" với nhiều ưu đãi và đặc quyền.
=======================================
Budweiser Beer Company has entered into a partnership with NFT horse racing game . According to the agreement, the Clydesdale horse mascot of the beverage company will appear in the races.
Budweiser will release skins for horses in the game based on the familiar CLYDESDALE mascot image of the brand, as well as design a Budweiser theme in the game. The beer company will also appear in the game challenges as a sponsor of US $185,000.
Chris Laurant, CEO and co-founder of Almost Human Studios, said:
"Working with Budweiser, an iconic brand and is typical for American dreams, opening up more opportunities for our community."
will sell 2,500 Budweiser Pass NFT on June 9, each NFT costs $225 plus the transaction fee on the Ethereum blockchain. The collector owns one Budweiser Heritage Can NFT and a Genesis NFT racing horse Nascar card will be granted early access to the Publ in the future.
Budweiser Pass NFT owner will be Airdrop 1 Skin Budweiser Clydesdale in July, as well as a virtual reality T-shirt that can be helpful in metaverse Ethereum Decentraland.
The most popular beer brand will also sponsor 3 tournaments in July, August and December with a total value of up to 185,000 USD and the winner will have a free drink of beer. In addition, the project revealed that it will release exclusive products for Holder NFT in November.
It is expected that in early 2023, Budweiser and will cooperate to organize the program "Burn-to-earn". Users will receive attractive rewards when bringing their Budweiser Pass NFT to burn. The program details will be announced later.
Since last fall, Budweiser has been constantly moving in NFT space, from the willingness to spend 100,000 USD to own the domain name beer.eth Ens to publishing its own NFT collections and bringing NFT images to Super Bowl ads.
The beer company also uses NFT from Tom Sachs project: Rocket Factory as a Twitter avatar at the time. Shortly thereafter, Budweiser released his own Heritage Can NFT and advertised them as "Key for Budverse" with many incentives and privileges.