phambaomai.anh
New member
** Nạn nhân Robinhood nói rằng họ đã sử dụng xác thực hai yếu tố, không tìm thấy bằng chứng về tài khoản email bị xâm phạm **
Một số nạn nhân của vi phạm dữ liệu gần đây tại RobInood nói với Bloomberg rằng họ đang sử dụng xác thực hai yếu tố (2FA) và không tìm thấy bằng chứng nào cho thấy các tài khoản email cá nhân của họ đã bị xâm phạm.
Công ty đã nói rằng các cuộc tấn công được gây ra bởi một "chiến dịch lừa đảo tinh vi" nhắm vào tài khoản email của khách hàng.Tuy nhiên, các nạn nhân nói với Bloomberg rằng họ đã không nhấp vào bất kỳ liên kết hoặc email đáng ngờ nào và họ đã không được thành công.
Ngoài ra, một số nạn nhân nói rằng họ đã sử dụng 2FA, mà Robinhood đang khuyên những người đã bị hack để thiết lập.
Một phát ngôn viên của Robinhood đã từ chối bình luận về báo cáo của Bloomberg, chỉ giới thiệu Cindesk trở lại tuyên bố trước đó của công ty.
** Cập nhật: ** 20:30 UTC: Thêm một số máy khách đã sử dụng xác thực hai yếu tố, một số không tìm thấy bằng chứng về tài khoản email cá nhân được kết hợp.
** Đọc thêm: ** [Các nhà giao dịch RobInood, bao gồm cả những người nắm giữ Bitcoin, còn lại trong vụ trộm sau khi trộm cắp: Báo cáo] (https://www.coindesk.com/robinhood-traders-bitcoin-holders-left-lurch-flow-báo cáo)
=======================================
**Robinhood Victims Say They Used Two-Factor Authentication, Found No Evidence of Compromised Email Accounts**
Several victims of the recent data breach at Robinhood told Bloomberg that they were using two-factor authentication (2FA) and found no evidence that their personal email accounts had been compromised.
The company has said that the attacks were caused by a "sophisticated phishing campaign" that targeted customers' email accounts. However, the victims told Bloomberg that they had not clicked on any suspicious links or emails, and that they had not been phished.
In addition, some of the victims said that they had already been using 2FA, which Robinhood was advising those who had been hacked to set up.
A Robinhood spokesperson declined to comment on the Bloomberg report, only referring Cindesk back to the company's earlier statement.
**Update:** 20:30 UTC: Adds that some clients are already using Two-Factor Authentication, Several Found No Evidence of Combised Personal Email Accounts.
**Read Also:** [Robinhood Traders, Including Bitcoin Holders, Left in the Lurch Following Theft: Report](https://www.coindesk.com/robinhood-traders-bitcoin-holders-left-lurch-following-theft-report)
Một số nạn nhân của vi phạm dữ liệu gần đây tại RobInood nói với Bloomberg rằng họ đang sử dụng xác thực hai yếu tố (2FA) và không tìm thấy bằng chứng nào cho thấy các tài khoản email cá nhân của họ đã bị xâm phạm.
Công ty đã nói rằng các cuộc tấn công được gây ra bởi một "chiến dịch lừa đảo tinh vi" nhắm vào tài khoản email của khách hàng.Tuy nhiên, các nạn nhân nói với Bloomberg rằng họ đã không nhấp vào bất kỳ liên kết hoặc email đáng ngờ nào và họ đã không được thành công.
Ngoài ra, một số nạn nhân nói rằng họ đã sử dụng 2FA, mà Robinhood đang khuyên những người đã bị hack để thiết lập.
Một phát ngôn viên của Robinhood đã từ chối bình luận về báo cáo của Bloomberg, chỉ giới thiệu Cindesk trở lại tuyên bố trước đó của công ty.
** Cập nhật: ** 20:30 UTC: Thêm một số máy khách đã sử dụng xác thực hai yếu tố, một số không tìm thấy bằng chứng về tài khoản email cá nhân được kết hợp.
** Đọc thêm: ** [Các nhà giao dịch RobInood, bao gồm cả những người nắm giữ Bitcoin, còn lại trong vụ trộm sau khi trộm cắp: Báo cáo] (https://www.coindesk.com/robinhood-traders-bitcoin-holders-left-lurch-flow-báo cáo)
=======================================
**Robinhood Victims Say They Used Two-Factor Authentication, Found No Evidence of Compromised Email Accounts**
Several victims of the recent data breach at Robinhood told Bloomberg that they were using two-factor authentication (2FA) and found no evidence that their personal email accounts had been compromised.
The company has said that the attacks were caused by a "sophisticated phishing campaign" that targeted customers' email accounts. However, the victims told Bloomberg that they had not clicked on any suspicious links or emails, and that they had not been phished.
In addition, some of the victims said that they had already been using 2FA, which Robinhood was advising those who had been hacked to set up.
A Robinhood spokesperson declined to comment on the Bloomberg report, only referring Cindesk back to the company's earlier statement.
**Update:** 20:30 UTC: Adds that some clients are already using Two-Factor Authentication, Several Found No Evidence of Combised Personal Email Accounts.
**Read Also:** [Robinhood Traders, Including Bitcoin Holders, Left in the Lurch Following Theft: Report](https://www.coindesk.com/robinhood-traders-bitcoin-holders-left-lurch-following-theft-report)