News Crypto.com’s CRO Surges as It Launches World Cup NFTs With Coca-Cola

baothuyraymond

New member
** Crypto.com Để ra mắt 10.000 NFTS World Cup với Coca-Cola **

** crypto.com ** đã công bố hợp tác với ** Coca-Cola ** để tạo 10.000 mã thông báo không bị nấm (NFT) sẽ được bán trên nền tảng NFT của công ty.

Các NFT sẽ được tạo ra bởi nghệ sĩ kỹ thuật số ** gmunk ** và sẽ có "các bản đồ nhiệt" của các phong trào trong trò chơi của người chơi trong các trận đấu tại World Cup Qatar.

Người hâm mộ sẽ có thể mua NFT sau khi họ đăng ký tài khoản NFT Crypto.com NFT.Họ cũng có thể đăng ký trên trang web Fanzone của Coca-Cola để có cơ hội giành được một "Magic of Magic".

"FIFA World Cup năm nay sẽ là công nghệ đầu tiên tận dụng công nghệ Web3", Steven Kalifowitz, giám đốc tiếp thị tại Crypto.com nói."Đó là một đặc ân để hợp tác với Coca-Cola và Gmunk để tưởng niệm những trận đấu lịch sử này sẽ mãi mãi được ghi lại trên blockchain. Cùng nhau chúng tôi đang tạo ra một hình thức kỷ vật hoàn toàn mới."

**Có liên quan:**

* [CRYPTO.COM CEO bác bỏ suy đoán về rắc rối tài chính] (https://www.coindesk.com/business/2022/06/24/crypto-com-ceo-dismisses-speculation-of-financial-says-ftx-phơi nhiễm-is minimal/)
* [Coca-Cola ra mắt trải nghiệm người hâm mộ NFT cho World Cup] (Family recalls dramatic rescue after boat is hit by lightning: 'We were dead in the water')
=======================================
**Crypto.com to launch 10,000 World Cup NFTs with Coca-Cola**

**Crypto.com** has announced a partnership with **Coca-Cola** to create 10,000 non-fungible tokens (NFTs) that will be sold on the company's NFT platform.

The NFTs will be created by digital artist **Gmunk** and will feature "heatmaps" of the in-game movements of players during matches at the Qatar World Cup.

Fans will be able to buy the NFTs after they sign up for a Crypto.com NFT Platform account. They can also register on Coca-Cola's Fanzone website for a chance to win a "Piece of Magic" NFT.

"This year's FIFA World Cup will be the first to leverage Web3 technology," said Steven Kalifowitz, Chief Marketing Officer at Crypto.com. "It is a privilege to partner with Coca-Cola and gmunk to memorialize these historical matches that will be forever be captured on the blockchain. Together we are creating a completely new form of memorabilia."

**Related:**

* [Crypto.com CEO Dismisses Speculation of Financial Trouble](https://www.coindesk.com/business/2022/06/24/crypto-com-ceo-dismisses-speculation-of-financial-trouble-says-ftx-exposure-is-minimal/)
* [Coca-Cola launches NFT fan experience for World Cup](https://www.nbcnews.com/tech/crypto/coca-cola-launches-nft-fan-experience-world-cup-rcna35444)
 
Join Telegram ToolsKiemTrieuDoGroup
Back
Top