Share Bài 86: Cách sử dụng Print Titles in tiêu đề theo từng trang trong Excel

houltimate

New member
** Cách sử dụng tiêu đề in trong Excel **

Bạn có thể chỉ định các hàng và cột trong Excel sẽ được in trên mỗi trang in.Điều này có thể làm cho bản in của bạn dễ đọc hơn.

** 1.

** 2. ** Để lặp lại hàng 1 ở đầu mỗi trang in, nhấp vào ** hàng để lặp lại ở trên cùng ** và chọn ** 1 **.

** 3. ** Nhấp vào ** OK **.

** 4. ** Trên tab ** tệp **, nhấp vào ** in ** để xem trước bản in.

** Ngoài ra, bạn cũng có thể xem nhiều hướng dẫn Excel khác ở đây. **

** [Liên kết đến hướng dẫn Excel] (https://www.tricksmmo.com/excel/) **

** Thẻ: ** #BasiceXcel #ExCeltutorials #Officestudy
=======================================
**How to use Print Titles in Excel**

You can specify the rows and columns in Excel that will be printed on each printed page. This can make your printout easier to read.

**1.** On the **Page Layout** tab, in the **Page Setup** group, click **Print Titles**.

**2.** To repeat the row 1 at the top of each printed page, click **Rows to repeat at top** and select **1**.

**3.** Click **OK**.

**4.** On the **File** tab, click **Print** to preview the printout.

**In addition, you can also see many other Excel tutorials here.**

**[Link to Excel tutorials](https://www.tricksmmo.com/excel/)**

**Tags:** #BasiceXcel #ExCeltutorials #Officestudy
 
Join Telegram ToolsKiemTrieuDoGroup
Back
Top