[TIẾNG VIỆT]:
** Tài khoản Amazon bị đình chỉ: Xác minh nguồn email **
Nếu tài khoản Amazon của bạn đã bị đình chỉ, bạn có thể giải quyết vấn đề bằng cách xác minh địa chỉ email của bạn.Đây là cách làm điều đó:
1. Truy cập trang web Amazon Seller Central và đăng nhập vào tài khoản của bạn.
2. Nhấp vào tab ** tài khoản ** và sau đó nhấp vào cài đặt ** **.
3. Trong ** Thông tin tài khoản **, nhấp vào ** Địa chỉ email **.
4. Nhập địa chỉ email mà bạn sử dụng để đăng nhập vào tài khoản Amazon của mình và sau đó nhấp vào ** Xác minh địa chỉ email **.
Amazon sẽ gửi mã xác minh đến địa chỉ email mà bạn đã nhập.Khi bạn nhận được mã, hãy nhập nó vào trường trên trang web Amazon và sau đó nhấp vào ** Xác minh **.
Nếu bạn không thể xác minh địa chỉ email của mình, bạn có thể liên hệ với Amazon khách hàng để được hỗ trợ.
**Những bài viết liên quan:**
* [Cách tạo tài khoản người bán Amazon] (https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeid=201909010)
* [Cách bán trên Amazon] (https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeid=201909030)
* [Cách giải quyết đình chỉ tài khoản Amazon] (https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeid=201909050)
[ENGLISH]:
**Amazon Account Suspended: Email Source Verification**
If your Amazon account has been suspended, you may be able to resolve the issue by verifying your email address. Here's how to do it:
1. Go to the Amazon Seller Central website and sign in to your account.
2. Click the **Account** tab and then click **Settings**.
3. Under **Account Information**, click **Email Address**.
4. Enter the email address that you use to sign in to your Amazon account and then click **Verify Email Address**.
Amazon will send a verification code to the email address that you entered. Once you receive the code, enter it into the field on the Amazon website and then click **Verify**.
If you're unable to verify your email address, you can contact Amazon customer service for assistance.
**Related articles:**
* [How to create an Amazon seller account](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201909010)
* [How to sell on Amazon](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201909030)
* [How to resolve an Amazon account suspension](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201909050)
** Tài khoản Amazon bị đình chỉ: Xác minh nguồn email **
Nếu tài khoản Amazon của bạn đã bị đình chỉ, bạn có thể giải quyết vấn đề bằng cách xác minh địa chỉ email của bạn.Đây là cách làm điều đó:
1. Truy cập trang web Amazon Seller Central và đăng nhập vào tài khoản của bạn.
2. Nhấp vào tab ** tài khoản ** và sau đó nhấp vào cài đặt ** **.
3. Trong ** Thông tin tài khoản **, nhấp vào ** Địa chỉ email **.
4. Nhập địa chỉ email mà bạn sử dụng để đăng nhập vào tài khoản Amazon của mình và sau đó nhấp vào ** Xác minh địa chỉ email **.
Amazon sẽ gửi mã xác minh đến địa chỉ email mà bạn đã nhập.Khi bạn nhận được mã, hãy nhập nó vào trường trên trang web Amazon và sau đó nhấp vào ** Xác minh **.
Nếu bạn không thể xác minh địa chỉ email của mình, bạn có thể liên hệ với Amazon khách hàng để được hỗ trợ.
**Những bài viết liên quan:**
* [Cách tạo tài khoản người bán Amazon] (https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeid=201909010)
* [Cách bán trên Amazon] (https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeid=201909030)
* [Cách giải quyết đình chỉ tài khoản Amazon] (https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeid=201909050)
[ENGLISH]:
**Amazon Account Suspended: Email Source Verification**
If your Amazon account has been suspended, you may be able to resolve the issue by verifying your email address. Here's how to do it:
1. Go to the Amazon Seller Central website and sign in to your account.
2. Click the **Account** tab and then click **Settings**.
3. Under **Account Information**, click **Email Address**.
4. Enter the email address that you use to sign in to your Amazon account and then click **Verify Email Address**.
Amazon will send a verification code to the email address that you entered. Once you receive the code, enter it into the field on the Amazon website and then click **Verify**.
If you're unable to verify your email address, you can contact Amazon customer service for assistance.
**Related articles:**
* [How to create an Amazon seller account](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201909010)
* [How to sell on Amazon](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201909030)
* [How to resolve an Amazon account suspension](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201909050)