phihaiduong
New member
[TIẾNG VIỆT]:
Amazon 800 là số dịch vụ khách hàng mà khách hàng có thể gọi để nhận trợ giúp với các đơn đặt hàng Amazon của họ.Con số có sẵn 24 giờ một ngày, 7 ngày một tuần.
Khách hàng có thể gọi Amazon 800 để làm như sau:
* Theo dõi đơn đặt hàng của họ
* Thay đổi đơn đặt hàng của họ
* Nhận trợ giúp với việc hoàn lại tiền
* Giải quyết các vấn đề thanh toán
* Nhận trợ giúp về hỗ trợ kỹ thuật
* Khiếu nại tập tin
Khách hàng cũng có thể trò chuyện với đại diện dịch vụ khách hàng trực tuyến hoặc gửi email cho dịch vụ khách hàng của Amazon.
** Cách gọi Amazon 800 **
Để gọi Amazon 800, chỉ cần quay số sau:
1-800-201-7100
Bạn sẽ được nhắc nhập số điện thoại của bạn và bốn chữ số cuối cùng của số đơn đặt hàng Amazon của bạn.Nếu bạn không có số đặt hàng, bạn có thể nhấn 0 để nói chuyện với đại diện dịch vụ khách hàng.
** Điều gì sẽ xảy ra khi bạn gọi Amazon 800 **
Khi bạn gọi Amazon 800, bạn sẽ được đại diện dịch vụ khách hàng chào đón.Người đại diện sẽ hỏi bạn tên, số điện thoại và bốn chữ số cuối cùng của số đơn đặt hàng Amazon của bạn.Người đại diện sau đó sẽ hỏi bạn những gì bạn cần giúp đỡ.
Người đại diện sẽ cố gắng giải quyết vấn đề của bạn càng nhanh càng tốt.Nếu họ không thể giải quyết vấn đề của bạn, họ sẽ chuyển bạn sang một chuyên gia có thể giúp bạn.
** Mẹo gọi Amazon 800 **
* Hãy chuẩn bị để cung cấp tên, số điện thoại của bạn và bốn chữ số cuối cùng của số đơn đặt hàng Amazon của bạn.
* Hãy rõ ràng và súc tích về những gì bạn cần giúp đỡ.
* Nếu bạn gặp khó khăn trong việc giải quyết vấn đề của mình, hãy yêu cầu nói chuyện với người giám sát.
* Nếu bạn vẫn không hài lòng với độ phân giải, bạn có thể nộp đơn khiếu nại với Amazon.
** Phương thức liên hệ thay thế Amazon 800 **
Ngoài việc gọi Amazon 800, bạn cũng có thể liên hệ với Amazon Service Service thông qua các phương thức sau:
* Trò chuyện với đại diện dịch vụ khách hàng trực tuyến: https://www.amazon.com/gp/help/customer/contact-us/
* Gửi email cho dịch vụ khách hàng của Amazon: https://www.amazon.com/gp/help/customer/contact-us/email/ref=hp_gtf_cs_contactus_email?ie=utf8&ref_= footer_cta_email
* Truy cập một trung tâm dịch vụ khách hàng Amazon: https://www.amazon.com/gp/help/customer/locations/ref=hp_gtf_cs_contactus_loc?ie=utf8&ref_=
[ENGLISH]:
Amazon 800 is a customer service number that customers can call to get help with their Amazon orders. The number is available 24 hours a day, 7 days a week.
Customers can call Amazon 800 to do the following:
* Track their orders
* Make changes to their orders
* Get help with refunds
* Resolve billing issues
* Get help with technical support
* File complaints
Customers can also chat with a customer service representative online or email Amazon customer service.
**How to call Amazon 800**
To call Amazon 800, simply dial the following number:
1-800-201-7100
You will be prompted to enter your phone number and the last four digits of your Amazon order number. If you do not have an order number, you can press 0 to speak to a customer service representative.
**What to expect when you call Amazon 800**
When you call Amazon 800, you will be greeted by a customer service representative. The representative will ask you for your name, phone number, and the last four digits of your Amazon order number. The representative will then ask you what you need help with.
The representative will try to resolve your issue as quickly as possible. If they are unable to resolve your issue, they will transfer you to a specialist who can help you.
**Tips for calling Amazon 800**
* Be prepared to provide your name, phone number, and the last four digits of your Amazon order number.
* Be clear and concise about what you need help with.
* If you are having trouble resolving your issue, ask to speak to a supervisor.
* If you are still not satisfied with the resolution, you can file a complaint with Amazon.
**Amazon 800 alternative contact methods**
In addition to calling Amazon 800, you can also contact Amazon customer service through the following methods:
* Chat with a customer service representative online: https://www.amazon.com/gp/help/customer/contact-us/
* Email Amazon customer service: https://www.amazon.com/gp/help/cust...contactus_email?ie=UTF8&ref_=footer_cta_email
* Visit an Amazon customer service center: https://www.amazon.com/gp/help/cust..._cs_contactus_loc?ie=UTF8&ref_=footer_cta_loc
Amazon 800 là số dịch vụ khách hàng mà khách hàng có thể gọi để nhận trợ giúp với các đơn đặt hàng Amazon của họ.Con số có sẵn 24 giờ một ngày, 7 ngày một tuần.
Khách hàng có thể gọi Amazon 800 để làm như sau:
* Theo dõi đơn đặt hàng của họ
* Thay đổi đơn đặt hàng của họ
* Nhận trợ giúp với việc hoàn lại tiền
* Giải quyết các vấn đề thanh toán
* Nhận trợ giúp về hỗ trợ kỹ thuật
* Khiếu nại tập tin
Khách hàng cũng có thể trò chuyện với đại diện dịch vụ khách hàng trực tuyến hoặc gửi email cho dịch vụ khách hàng của Amazon.
** Cách gọi Amazon 800 **
Để gọi Amazon 800, chỉ cần quay số sau:
1-800-201-7100
Bạn sẽ được nhắc nhập số điện thoại của bạn và bốn chữ số cuối cùng của số đơn đặt hàng Amazon của bạn.Nếu bạn không có số đặt hàng, bạn có thể nhấn 0 để nói chuyện với đại diện dịch vụ khách hàng.
** Điều gì sẽ xảy ra khi bạn gọi Amazon 800 **
Khi bạn gọi Amazon 800, bạn sẽ được đại diện dịch vụ khách hàng chào đón.Người đại diện sẽ hỏi bạn tên, số điện thoại và bốn chữ số cuối cùng của số đơn đặt hàng Amazon của bạn.Người đại diện sau đó sẽ hỏi bạn những gì bạn cần giúp đỡ.
Người đại diện sẽ cố gắng giải quyết vấn đề của bạn càng nhanh càng tốt.Nếu họ không thể giải quyết vấn đề của bạn, họ sẽ chuyển bạn sang một chuyên gia có thể giúp bạn.
** Mẹo gọi Amazon 800 **
* Hãy chuẩn bị để cung cấp tên, số điện thoại của bạn và bốn chữ số cuối cùng của số đơn đặt hàng Amazon của bạn.
* Hãy rõ ràng và súc tích về những gì bạn cần giúp đỡ.
* Nếu bạn gặp khó khăn trong việc giải quyết vấn đề của mình, hãy yêu cầu nói chuyện với người giám sát.
* Nếu bạn vẫn không hài lòng với độ phân giải, bạn có thể nộp đơn khiếu nại với Amazon.
** Phương thức liên hệ thay thế Amazon 800 **
Ngoài việc gọi Amazon 800, bạn cũng có thể liên hệ với Amazon Service Service thông qua các phương thức sau:
* Trò chuyện với đại diện dịch vụ khách hàng trực tuyến: https://www.amazon.com/gp/help/customer/contact-us/
* Gửi email cho dịch vụ khách hàng của Amazon: https://www.amazon.com/gp/help/customer/contact-us/email/ref=hp_gtf_cs_contactus_email?ie=utf8&ref_= footer_cta_email
* Truy cập một trung tâm dịch vụ khách hàng Amazon: https://www.amazon.com/gp/help/customer/locations/ref=hp_gtf_cs_contactus_loc?ie=utf8&ref_=
[ENGLISH]:
Amazon 800 is a customer service number that customers can call to get help with their Amazon orders. The number is available 24 hours a day, 7 days a week.
Customers can call Amazon 800 to do the following:
* Track their orders
* Make changes to their orders
* Get help with refunds
* Resolve billing issues
* Get help with technical support
* File complaints
Customers can also chat with a customer service representative online or email Amazon customer service.
**How to call Amazon 800**
To call Amazon 800, simply dial the following number:
1-800-201-7100
You will be prompted to enter your phone number and the last four digits of your Amazon order number. If you do not have an order number, you can press 0 to speak to a customer service representative.
**What to expect when you call Amazon 800**
When you call Amazon 800, you will be greeted by a customer service representative. The representative will ask you for your name, phone number, and the last four digits of your Amazon order number. The representative will then ask you what you need help with.
The representative will try to resolve your issue as quickly as possible. If they are unable to resolve your issue, they will transfer you to a specialist who can help you.
**Tips for calling Amazon 800**
* Be prepared to provide your name, phone number, and the last four digits of your Amazon order number.
* Be clear and concise about what you need help with.
* If you are having trouble resolving your issue, ask to speak to a supervisor.
* If you are still not satisfied with the resolution, you can file a complaint with Amazon.
**Amazon 800 alternative contact methods**
In addition to calling Amazon 800, you can also contact Amazon customer service through the following methods:
* Chat with a customer service representative online: https://www.amazon.com/gp/help/customer/contact-us/
* Email Amazon customer service: https://www.amazon.com/gp/help/cust...contactus_email?ie=UTF8&ref_=footer_cta_email
* Visit an Amazon customer service center: https://www.amazon.com/gp/help/cust..._cs_contactus_loc?ie=UTF8&ref_=footer_cta_loc